Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی آزادی گفت : طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد دخانی با بسیج کلیه امکانات ونیروهای اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا وافزایش ضریب امنیتی در استان عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح بیش از یک میلیون و 900هزار نخ سیگار قاچاق طی 3عملیات در شهرهای بانه ، سروآباد ودیواندره کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به توقیف 3دستگاه خودرو ودستگیری 5نفر دراین عملیات خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی استان کردستان سیگار سیگار قاچاق سردار  علی آزادی مبارزه با قاچاق مواد دخانی طرح عملیاتی بیش از یک میلیون و 900هزار نخ سیگار قاچاق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان سیگار سیگار قاچاق طرح عملیاتی بیش از یک میلیون و 900هزار نخ سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری‌های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

کد خبر 6063174

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه‌ اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند