Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:56:21 GMT

فعالیت جهادگران برگرفته از مکتب غدیر است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۵۴۴

فعالیت جهادگران برگرفته از مکتب غدیر است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی عصر یکشنبه در دیدار با جهادگران خراسان جنوبی افزود: با جهادگران همراه هستیم و البته به گرد آن نمی رسیم، شما جوانان با حرکت انقلابی خود به حرکت جهانی و تمدن اسلامی خواهید رسید و گام دوم انقلاب را بر خواهید داشت و به جهانیان نشان خواهید داد.

وی بیان کرد: انسان وقتی همه امکاناتش را در راه و هدف متعالی انسانیت یعنی قرب به خداوند متعال به کار گیرد، بقیه با خداست که پرده‌ها و حجاب‌ها را بردارد و لقاء‌الله را نصیب بندگان مخلص خودش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اهداف و آرمان‌های تمدن اسلامی با تمدن وحشی غرب قابل قیاس نیست گفت: تمدن وحشی غرب به دنبال وحشی گری، انواع مکر و حیله‌ها، قتل کودکان و آواره گری انسان‌ها است اما آنچه شما به عنوان جهادگران ارائه می‌دهید از مفاهیم غدیر برگرفته شده و الگو است.

وی بیان کرد: در مکتب اسلام خداوند رسالت خود را به بندگانش می‌دهد تا در راستای گره گشایی سایر بندگان قدم بردارند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اهل ظلم، مکر و قتل در طول تاریخ بوده‌اند ولی الان بیشتر هستند و حالت بین المللی به خود گرفته است و آنهایی که مردم را آرام نمی‌گذارند و جنگ راه می‌اندازند برای امام علی(ع) هم جنگ تحمیل کردند.

وی گفت: شما جهادگران وارث مکتب امام علی (ع) هستید ولی آنچه امروز دنیا به خود گرفته، تمدن وحشی است که البته ظاهرش تمدن است و باطنش پر از وحشی‌گری است.

وی عنوان کرد: در اربعین حسینی نه تنها شیعه و سنی بلکه فراتر از آن مسیحی، یهودی و زرتشتی حضور دارند و صحنه‌های زیبای ایثار، گذشت و انسانیت را خلق می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نماز نماد عبادت است ولی تمام عبادت نیست گفت: عبادت هفتاد نوع است که از بهترین آن گره گشایی از کار بندگان و احسان به انسان‌ها و تمام ذی حیات است.

وی افزود: کسب روزی حلال، غلبه بر نفس و گره گشایی از کار مردم در رسیدن به سیر و سلوک عرفانی مهم است که باید سرلوحه کار انسانیت قرار گیرد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر تمدن خراسان جنوبی شیعه و سنی قتل نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات