Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سومین روز از مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دختر کشور روز گذشته  با برگزاری ۳ مسابقه در محل سالن کوثر آبادان پیگیری شد که در پایان این بازی ها تیم‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری و منطقه آزاد اروند بر حریفان خود غلبه کردند.

در نخستین دیدار از روز سوم این رقابت‌ها تیم های منتخب گیلان و کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم گیلان با کسب نتیجه ۶۵ بر ۴۴ حریف خود کرمان را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دومین مصاف روز سوم نیز با برتری تیم چهارمحال و بختیاری بر یزد به پایان رسید، در این دیدار تیم دختران زاگرس‌نشین ۶۳ امتیاز و تیم دختران یزد ۴۵ امتیاز به دست آوردند.

در آخرین دیدار روز سوم، تیم منتخب دختران منطقه آزاد اروند پذیرای تیم کردستان بود که کسب نتجه ۵۸ بر ۴۲ توسط دختران اروند سبب پیروزی و برتری آنها برابر میهمانشان شد.

با نتایج کسب شده در سومین روز این مسابقات، دو دیدار منتخب منطقه آزاد اروند مقابل تیم‌های کرمان و گیلان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری سرنوشت تیم قهرمان این دوره از  رقابت‌ها را مشخص می کند.

این مسابقات دوشنبه در سالن کوثر آبادان پیگیری خواهد شد که در نخستین دیدار روز چهارم، گیلان به مصاف یزد می‌رود، منطقه آزاد اروند در دومین دیدار پذیرای کرمان است و کردستان در آخرین دیدار این روز مقابل چهارمحال و بختیاری صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸