Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:47:38 GMT

حادثه شدید رانندگی برای بازیگر «نون.خ» +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۵۶۱

حادثه شدید رانندگی برای بازیگر «نون.خ» +عکس

بانی فیلم: بازیگر مجموعه تلویزیونی «نون. خ» در هنگام بازگشت از کرمانشاه به سمت تهران دچار سانحه رانندگی شد.

ندا قاسمی بازیگر کاراکتر «شیرین» در سریال تلویزیونی «نون. خ» اواخر هفته گذشته در حالی که به همراه دوستش در یک خودرو از کرمانشاه به سمت تهران در حال حرکت بود به دلیل از دست دادن کنترل خودرو دچار سانحه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر گفت: برای مذاکره در سری دوم مجموعه «نون. خ» و یک پروژه دیگر همراه با دوستم در خودرو در حال حرکت بودیم که ناگهان خودرو منحرف شد و در نهایت پس از چند بار معلق خوردن در کنار جاده واژگون شد. خوشبختانه هم من و هم دوستم به دلیل بستن کمربند ایمنی هیچگونه شکستگی نداشتیم و در حال حاضر در خانه مشغول استراحت هستم.

ندا قاسمی پیش‌تر در حوزه تئاتر فعال بوده و امسال نیز در سریال نوروزی شبکه اول سیما، «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش «شیرین» به ایفای نقش پرداخت.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ندا قاسمی بازیگر نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت

رضا عقیلی مسئول روابط‌عمومی شبکه‌ بهداشت‌و‌درمان مهاباد گفت: حادثه رانندگی در جاده مهاباد - سردشت بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا و نیسان پاترول در نزدیکی روستای "گلیار" روی داد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور به موقع در صحنه تصادف، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج و پس از مداوای اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل کردند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در صحنه تصادف جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر از سرنشینان هم زخمی هم پس از مداوا در بیمارستان هم اکنون ترخیص شدند.

عقیلی اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

جاده مهاباد- سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت