Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قهرمان طالع  در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و ادعای شاکی در خصوص اینکه فردی ناشناس با سوءاستفاده از شماره تماس و عکس‌های خانوادگی وی اقدام به ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده و با این کار موجب هتک حیثیت خود و خانواده‌اش شده است، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قهرمان طالع ادامه داد: افسران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی در جهت کشف پرونده هویت متهمه را شناسایی و جهت بازجویی به پلیس فتا استان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمه در اظهارات خود عنوان کرد که شاکی پرونده چند سالی است خواستگار بنده بوده و این ارتباط بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و ایجاد اختلاف خانوادگی منجر به ازدواج نشد که جهت انتقام اقدام به این کار کردم؛ درنهایت پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

1717

کد خبر 1290982

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام پلیس فتا استان اردبیل خواستگاری جرایم رایانه ای باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس نفتکش سینمای ایران ایران و آمریکا جوایز اسکار محمدجواد ظریف دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ از تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۸ فقره پرونده ارجاعی به شعب مختلف شوراهای حل اختلاف این استان که قابل صلح و سازش بوده است ۲۱ هزار و ۳۴۱ پرونده به سازش منجر شده است.

وی این میزان از صلح و سازش را چیزی در حدود ۴۶ درصد از کل پرونده‌های قابل صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان عنوان کرد.

قهرمانی یادآور شد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم تلاش برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قصاص از طریق استفاده از ظرفیت‌های شوراهای حل اختلاف، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان هرمزگان طی سال گذشته ۳۳ فقره پرونده قتل عمد با محکومیت قصاص به مصالحه منتهی شده است.

وی در ادامه افزود: طی سال گذشته در مجموع تعداد ۹۵ هزار و ۷۳۹ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان وارد و تعداد ۹۳ هزارو ۲۳۰ فقره پرونده با اتخاذ تصمیم مناسب، مختومه شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ هیأت های صلح نیز در مناطق مختلف استان هرمزگان موفق به ایجاد مصالحه در ۸۷ درصد از پرونده های ارجاعی شده اند.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات موفق شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که بر این اساس در سال گذشته با تلاش و همت همکاران قضایی و کارکنان شوراهای حل اختلاف به همراه معتمدان محلی و صلح یاران، تعداد ۳۰۵ نفر از زندانیان که عمدتاً محکومان جرایم مالی و غیر عمد بوده اند از زندان‌های استان آزاد شده اند و همچنین از محکومیت ۳۴۰ نفر دیگر به مجازات حبس نیز جلوگیری شده است.

کد خبر 6062617

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی با بخش خصوصی جلوگیری شود
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد