Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان جهان اخیراً در استونی برگزار شد. نناد لالوویچ که با حضور در تالین، رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کرد در دیدار با محمداسد مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون کشتی نسبت به عدم پرداخت بدهی‌های فدراسیون کشتی گلایه کرد و گفت: اگر بدهی‌ها طبق توافق پرداخت نشود، اتحادیه جهانی به تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران اجازه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بهروز نعمتی سرپرست وقت فدراسیون کشتی در سفر به سوئیس و در دیداری که با لالوویچ داشت، به این اتحادیه قول داد بدهی‌ها به صورت قسط‌بندی و در چند مرحله پرداخت شود.

گفته می‌شود فدراسیون کشتی ایران چیزی در حدود ۴ میلیارد تومان به اتحادیه جهانی بدهی دارد که نعمتی متعهد شده بود در هر مرحله ۲۰ هزار یورو به اتحادیه جهانی پرداخت شود.

با توجه به مشکلات انتقال پول، قرار بود در هر اعزام جهانی کشتی ایران، ۲۰ هزار یورو به صورت نقد در اختیار اتحادیه جهانی قرار گیرد که در دو اعزام اخیر نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی این اتفاق رخ نداد و فدراسیون کشتی حتی برای اعزام تیم‌ها با مشکلات زیادی مواجه بود.

مسابقات جهانی کشتی ۲۳ تا ٣١ شهریور در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد قزاقستان قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد

طرفداری| اتحادیه جهانی کشتی رأی خود را درباره مبارزه جنجالی کشتی‌گیران ایتالیا و آذربایجان اعلام و تیم داوری این مبارزه را محروم کرد.

مبارزه جنجالی چندی پیش فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و توران بایراموف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا که به سود بایراموف و کسب سهمیه المپیک این کشتی گیر به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرد و با شکایت فدراسیون کشتی ایتالیا به اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ناداوری همراه شد.

پس از بررسی های انجام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی،‌ تیم داوری این مبارزه با رأی کمیته انضباطی اتحادیه جهانی با محرومیت های سنگین روبرو شد. بر این اساس ابراهیم چی چی اوغلو داور سرشناس کشتی جهان از ترکیه و مدرس اتحادیه جهانی کشتی و همچنین داور اوکراینی این مبارزه تا پایان سال ۲۰۲۴ تعلیق شدند. به این ترتیب چی چی اوغلو حضور در المپیک پاریس را از دست داد و ار سوی اتحادیه جهانی نقره داغ شد.

همچنین الکسی بازولین روس به عنوان رییس تشک و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ و قاضی عراقی این مبارزه نیز تا پایان ماه سپتانبر با محرومیت روبرو شدند. کمال بوعزیز دیگر چهره شاخص دواری جهان از تونس به همراه گوسل آمریکایی نیز که وظیفه بازبینی صحنه های داوری را بر عهده داشتند نیز تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ محروم شدند.

اتحادیه جهانی اعلام کرد بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، در صورت پایان یک مبارزه و تعیین فرد برنده، امکان تغییر نتیجه وجود ندارد. اتحادیه جهانی کشتی همچنین فرانک چامیزو کشتی گیر ایتالیا را در سید یک مسابقات جهانی گزینشی المپیک به عنوان مرحله آخر کسب سهمیه قرار داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود