Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان جهان اخیراً در استونی برگزار شد. نناد لالوویچ که با حضور در تالین، رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کرد در دیدار با محمداسد مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون کشتی نسبت به عدم پرداخت بدهی‌های فدراسیون کشتی گلایه کرد و گفت اگر بدهی‌ها طبق توافق پرداخت نشود، اتحادیه جهانی به تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران اجازه حضور در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بهروز نعمتی سرپرست وقت فدراسیون کشتی در سفر به سوئیس و در دیداری که با لالوویچ داشت، به این اتحادیه قول داد بدهی‌ها به صورت قسط‌بندی و در چند مرحله پرداخت شود.

گفته می‌شود فدراسیون کشتی ایران چیزی در حدود 4 میلیارد تومان به اتحادیه جهانی بدهی دارد که نعمتی متعهد شده بود در هر مرحله 20 هزار یورو به اتحادیه جهانی پرداخت شود.

با توجه به مشکلات انتقال پول، قرار بود در هر اعزام جهانی کشتی ایران، 20 هزار یورو به صورت نقد در اختیار اتحادیه جهانی قرار گیرد که در دو اعزام اخیر نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی این اتفاق رخ نداد و فدراسیون کشتی حتی برای اعزام تیم‌ها با مشکلات زیادی مواجه بود.

مسابقات جهانی کشتی 23 تا ٣١ شهریور در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی

جمعی از وزرای و معاونان رئیس جمهور پس از پایان جلسه این هفته هیات دولت چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران، پاسخگوی پرسش های آنها بودند.

دریافت 150 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی/ تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل