Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز: سومین انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج  برگزار شد و طی آن اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، برای اخذ کرسی ریاست از نمایندگان مردم در این شورا رای اعتماد گرفت.

در این جلسه، رحیم خستو به عنوان نایب رئیس و مهدی حاجی قاسمی به عنوان دبیراول شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای شهر کرج همچنین سارا دشت گرد را به عنوان دبیر و احد رسولی را به عنوان خزانه دار شورا برگزیدند.

گفتنی است فعالیت هیات رئیسه منتخب تا ابتدای شهریور ماه 99 اعتبار قانونی دارد.

بر اساس قانون، اعضای شوراهای اسلامی در موعد سالانه و به مدت 4 بار در دوره 4 ساله شورای اسلامی شهر موظف به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه هستند.

 محمد نبیونی رئیس سال اول، عباس زارع رئیس سال دوم و اکبر سلیم نژاد رئیس سال سوم شورای اسلامی شهر کرج هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قانون هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از همه ارگان‌ها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رأی در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر ارگان‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.

وی ادامه داد: اخیراً مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و اگر تصمیم قانونی بود باید دیگر ارگان‌ها همکاری داشته باشند و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده باید اصلاح شده و رأی کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده نباید شکسته شود.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت: با همت جوانان ایران این پیروزی بزرگ را شاهد هستیم که به جامعه ورزش و مردم خوب کشورمان تبریک می‌گوئیم و این افتخار آفرینی را مباهات می‌دانیم.

وی افزود: همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوئیم، ارتش وظیفه پاسداری از کشور را بر عهده دارد و نه تنها در بخش مرزی بلکه در صحنه‌های مختلف همچون بحران‌هایی مثل سیل و زلزله نیز به کمک مردم آمده و افتخارات بزرگی را برای کشور داشته است.

کد خبر 745586

دیگر خبرها

  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا