Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدار لیگ نوزدهم پنجشنبه به مصاف پارس جنوبی جم می رود. این دیدار در حالی برگزار می شود که در چند روز اخیر اخباری منتشر شده بود مبنی بر این که گابریل کالدرون حتی چهار دفاع اصلی خود را هم انتخاب کرده که محمد نادری، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و مهدی شیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب و براساس این خبر که هنوز نه تایید شده نه تکذیب محمد انصاری دیگر مدافع چپ پای پرسپولیس، حسین ماهینی و سیدجلال حسینی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده اند، باید لیگ نوزدهم را از روی نیمکت تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی پرسپولیس عنوان قهرمانی فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 

آفتاب‌‌نیوز :

اینکه یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر که می‌‎توانست در فهرست نهایی جام‌جهانی و جام ملت‌ها هم قرار بگیرد حالا در ملوان روی نیمکت می‌نشیند را می‌توان از عجایب نیم فصل دوم لیگ برتر این فصل به‌شمار آورد. 

سرلک طی سه فصل و نیم حضورش در پرسپولیس همواره یکی از بازیکنان باثبات و شاخص تیمش و لیگ بود. او در همان روز‌های نخست حضور در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه طوری برای پرسپولیس بازی می‌کرد که انگار چند سالی است در این تیم حضور دارد و خیلی سریع در ترکیب سرخ‌ها جا افتاد. 

با اینکه نمایش سرلک در زمین مسابقه به گونه‌ای نبود که تماشاگر را به وجد بیاورد و پست بازی‌اش این التزام را ایجاد می‌کرد که در خدمت تیمش باشد، اما خیلی زود تبدیل به بازیکن اصلی یحیی شد و به یک وزنه در ترکیب پرسپولیس به حساب می‌آمد. 

سرلک در تمام این مدت خیلی کم افت کرد و نوسانی در بازی‌اش دیده نمی‌شد، اما در ملوان اصلا چنین اتفاقی برایش رخ نداده و اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. 

سرلک در حالی بازیکن ذخیره ملوان شده که در ترکیب اصلی این تیم هافبک به نام پوریا پورعلی جوان بازی می‌کند که نسبت به سرلک در فوتبال ایران بازیکن شناخته شده‌ای نیست. 

حالا این سوال به شکل جدی مطرح می‌شود که علت نیمکت‌نشینی‌های شماره ۱۰ سابق سرخ‌ها در ملوان چیست؟ آیا تارتار به بازی او علاقه‌ای ندارد یا مدل بازی ملوان به گونه‌ای است که سرلک در آن حل نمی‌شود؟ 

با این وجود سوال بزرگتر اینجاست که ملوان چطور می‌تواند از بازیکنی با این کیفیت عبور کند و چطور نمی‌تواند از او در جهت اهدافش بازی بگیرد؟ 

به هر حال اینکه هر هفته میلاد سرلک را روی نیمکت ملوان ببینند اتفاق عجیبی است که نمی‌توان به راحتی هضمش کرد. البته یادمان نرود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز در دوران خدمت سربازی در ملوان جایگاه خوبی در تیم‌شان نداشتند و کم بازی می‌کردند. 

با وجود این اتفاقات باید دید سرلک چه زمانی به پرسپولیس باز خواهد گشت چرا که شاید فقط در تیم خودش موقعیت مناسبی پیدا کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • فصل برای مدافع تراکتور به پایان رسید
  • مدافع تراکتور فصل را از دست داد
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم