Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@10:56:24 GMT

کشف جسد جوان غرق شده در سد سبلان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۷۴۲

کشف جسد جوان غرق شده در سد سبلان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسئولان انتظامی و قضائی شهرستان مشکین‌شهر در حال بررسی علل و عوامل این حادثه هستند. امدادگران بعد از روشن شدن هوا در کمترین زمان اقدام به پیدا کردن جسد در سد سبلان کرده و آن را بیرون آوردند.

در یک حادثه ناگوار دیگر در مشکین‌شهر و براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با تانکر آبیاری فضای سبز جوانی جان خود را از دست داد تا دومین حادثه ناگوار به ناکامی یک جوان دیگر منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه تخطی از سرعت مطمئن توسط راننده پژو و عدم کنترل او بر وسیله نقلیه بود که قبل از انتقال به بیمارستان این جوان مشکین‌شهری جان خود را از دست داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پژو فضای سبز پلیس راهنمایی و رانندگی وسیله نقلیه بیمارستان بیمارستان پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور جسد سبلان سد سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار تاکنون در ۲۷ هزارهکتار مبارزه علیه ملخ های بومی در ۱۴ استان کشور صورت گرفته است.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد مبارزه علیه ملخ های بومی مربوط به ملخ های مراکشی است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه ملخ های بومی تا اوایل شهریور به ۲۰۰ هزارهکتار برسد.

او  گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز وجود ندارد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی برای مبارزه با ملخ های صحرایی وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش، خبری از حمله ملخ های صحرایی نیست و به عبارتی دیگر آمدن ملخ در بهار منتفی شده است.

او گفت: اواخر اردیبهشت و خرداد با شروع بادهای موسمی ملخ های صحرایی از شبه جزیره عربستان به سمت ایالت های شمالی هندوستان و تابستان گذرا می روند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • تفال به حافظ دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان...
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز