Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@06:55:55 GMT

دستگیری قاتل زنجیره‌ای

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۷۶۸

دستگیری قاتل زنجیره‌ای

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: عوامل انتظامی با رصد اطلاعاتی، محل اختفای این فرد را شناسایی کرده و ساعت ۱۷ امروز متهم را در یکی از استان ها دستگیر کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی بیان کرد: درباره جزئیات و علت قتل این افراد پس از بازجویی از متهم اطلاع رسانی دقیق صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکم مرداد امسال در این زمینه عنوان کرده بود که به دنبال اعلام یک فقره فوت مشکوک در یکی از محله های شهر ملایر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران در بررسی منزل یاد شده جسد یک زن و مرد را مشاهده کردند و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی نیز در محل حاضر و اجساد به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ منتقل شدند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: در همین رابطه نفر سوم که یک خانم باردار بود در منزل خود مسموم و پس از انتقال به بیمارستان به همراه جنینش در آنجا فوت کرد.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات اولیه پلیس دریافتند که متوفیان با هم نسبت فامیلی دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قتل فوت پلیس آگاهی مرگ بیمارستان پلیس آگاهی فرمانده انتظامی قاتل بازجویی قاتل زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت