Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:35:20 GMT

انفجار بمب در بلخ افغانستان ۱۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۷۷۶

انفجار بمب در بلخ افغانستان ۱۲ کشته برجای گذاشت

در پی انفجار یک بمب کنارجاده‌ای در ولایت بلخ در شمال افغانستان، ۱۲ غیرنظامی از جمله هفت زن و دو کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، محمد یوسف، والی دولت‌آباد ولایت بلخ افغانستان به خبرگزاری آناتولی گفت: در نتیجه انفجار یک بمب کنارجاده‌ ای در نزدیکی روستای بربر این ولایت هنگام عبور مینی‌بوس حامل غیرنظامیان، ۱۲ تن از جمله هفت زن و دو کودک جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است اما احتمال می رود که این حمله توسط طالبان صورت گرفته باشد.

در حمله تروریستی شب گذشته به مراسم عروسی در کابل که خون‌بارترین اقدام تروریستی امسال به شمار می‌رود، ۶۳ تن از جمله شمار زیادی زن و کودک کشته و ۱۸۲ تن نیز زخمی شدند.

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) گزارش داد که طی ماه ژوئیه، بیش از ۱۵۰۰ غیرنظامی در حملات نظامی در این کشور کشته یا زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بمب گذاری افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی ۷ نظامی صهیونیست زخمی شده است که حال دو نفر از آن‌ها وخیم می‌باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» امروز چهارشنبه مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

 

.

 

رسانه‌های عبری امروز چهارشنبه گزارش دادند که هفت نظامی صهیونیست در اثر اصابت راکت به ساختمانی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، حال دو نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

امروز شمال فلسطین اشغالی شاهد درگیری و تنش شدیدی بین حزب الله و ارتش رژیم اسرائیل است و طرفین مواضع یکدیگر را به آتش گرفته‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه شدید در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و نوشتند که حزب الله دو موشک سنگین و چند موشک دیگر شلیک کرد که رهگیری نشدند.

رسانه های اسرائیلی افزودند: 4 موشک در شهرک «عرب العرامشه» برخورد کرد و گنبد آهنین نتوانست آن‌ها را رهگیری کند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل