Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان این که اعمال افزایش قیمت شهریه مهد کودک از خرداد ماه سال جاری امکان پذیر شده است، گفت: براساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان افزایش قیمت‌ها ۲۹ درصد نسبت به سال قبل تعیین شده است.

اخبار اجتماعی- مهشید موقر با اشاره به این که مهمترین تخلفات اتفاق افتاده در مهدهای کودک استان تهران مربوط به شهریه در برخی نقاط شهرستان تهران و شمیرانات بوده است، اظهار کرد: این موضوع به دلیل افزایش نرخ تورم به‌خصوص افزایش اجاره‌بها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود در برخی نقاط شهرستان شمیرانات والدین نسبت به پرداخت شهریه بالا در قبال ارائه خدمات مطلوب رضایت دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در صورت شکایت از موارد افزایش شهریه بیش از حد مجاز، کارشناسان مربوطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند، تاکید کرد: بعد از بررسی کارشناسان در صورت مشاهده تخلفات ابتدا تذکر کتبی به مهدهای مذکور داده و در صورت مشاهده مکرر، مراحل نظارت بیشتر از جمله ارائه اخطار و درج پرونده یا سایر تصمیمات اتخاذ شده توسط تیم نظارت انجام می‌شود.

به گفته موقر شماره تلفن ۸۸۸۷۹۵۹۴ مربوط به دفتر امور مهدهای کودک‌ استان تهران و شماره ۳۰۰۰۸۵۲۰ سامانه پیامکی بازرسی اداره کل بهزیستی استان تهران است که خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌تواند با آن تماس بگیرند و موارد را به بهزیستی اطلاع دهند.

وی با اشاره به این که اعمال افزایش قیمت شهریه مهدهای کودک‌ براساس بخشنامه کشوری از خردادماه سال جاری امکان پذیر شده است، توضیح داد: براساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران افزایش قیمت مهدکودک ۲۹ درصد نسبت به سال قبل تعیین شده است.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تعداد کل مهدهای کودک‌ استان تهران ۸۵۳ مورد است که بیش از ۵۷ هزار و ۸۰۰ کودک در این مهدها در حال دریافت خدمات آموزشی و پرورشی هستند.

موقر در پاسخ به سوالی در خصوص اجباری بودن کلاس‌های فوق برنامه در مهد کودک اظهارکرد: شرکت در کلاس‌های فوق برنامه برای هیچ کودکی اجباری نیست اما این کلاس‌ها با توافق والدین در جهت تکمیل محتوای آموزشی و در نظر گرفتن مراحل رشد و تکامل کودک مفید هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهد کودک تورم مهد کودک استان تهران افزایش قیمت شهریه مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه افزایش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با پانصد و یک هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۴ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۱۸۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۴۹ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۶ میلیون تومان و ربع‌سکه ۱۶ میلیون تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و صد هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۴۷ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با کاهش ۱۳ دلاری به ۲ هزار و ۳۷۰ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه افزایش یافت
  • قیمت پیامک ۴ تومان افزایش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبهشت‌ ماه
  • افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی/ از چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ایتدای اردیبهشت
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ایتدای اردیبهشت‌
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی