Web Analytics Made Easy - Statcounter



سخنگوی دولت گفت: در تلاش هستیم وام ازدواج به ۳۰ هزار میلیارد برسد.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی عصر روز یکشنبه در برنامه بزرگداشت روز جهانی جوان که در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران برگزار شد، گفت: امروز شادمانی ما این است که پنجره جمعیتی کشور، شما جوانان هستید و اگر قرار است کشور حرکتی کند با کمک و همراهی جوانان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت گفت: سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان و امسال ۱۵۰ میلیارد تومان وام با بهره ۴ و ۲ درصد برای کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان اختصاص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: جوانان می توانند با داشتن یک ضامن از این وام استفاده کرده و در صورتی که از آنها دو ضامن بخواهند، می توانند این موضوع را گزارش کنند.

ربیعی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا زیرساخت های لازم برای جوانان را فراهم کند، افزود: تغییر شرایط به ساختار اجتماعی و ذهنی جوانان نیز ارتباط دارد. در دولت نیز سیاست ها معطوف به جوان گرایی بوده است و از هیچ تلاشی در این زمینه دست برنخواهیم داشت.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند

بهادری جهرمی: متعاقب بارندگی‌های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • هوش مصنوعی چه نقشی در مدیریت شهر دارد؟
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣