Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@11:02:28 GMT

پار‌ی‌سن‌ژرمن ناباورانه اولین شکست فصل را پذیرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۸۲۷

پار‌ی‌سن‌ژرمن ناباورانه اولین شکست فصل را پذیرفت

قدرت مطلق فوتبال فرانسه برخلاف فصول قبلی خیلی زود اولین شکست در لیگ داخلی را تجربه کرد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بازی هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه (لوشامپیونه) را با نتیجه 2 بر یک به رن واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه کاوانی در دقیقه 36 میهمان پاریسی را پیش انداخت، رن  توسط نیانگ در دقیقه 44 و کاستیلودل در دقیقه 48 به گل رسید و در خانه خودش، ناباورانه اولین شکست فصل پاری‌سن‌ژرمن را آن هم در هفته دوم لوشامپیونه رقم زد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!

به گزارش "ورزش سه"، 3 روز پس از شکست 2-0 برابر آلمان، تیم ملی فرانسه شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-2 از سد شیلی بگذرد.

فرانسه در این بازی هم به شکست نزدیک بود اما پس از اینکه با نتیجه 2-0 عقب افتاد با گل‌های یوسوفا فوفونا، رندال کولو موآنی و اولیویه ژیرو این بازی را به سود خود به پایان رساند.

دیدیه دشان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، ارزیابی متفاوتی از این فیفادی ارائه کرد و در عین حال معتقد بود که نباید از این برد خیلی خوشحال باشد.

او درمورد برتری تیمش گفت:"قرار نیست تا سقف به هوا بپرم اما خوب است که در این مسابقه بعد از شروع بد، برنده شدیم. ما واکنش خوبی نشان دادیم. این تا حدودی با سطح تناسب اندام و انرژی مرتبط است که البته مطلوب نیست. دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، من هم بازیکن بودم. در مقایسه با فیفادی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، می‌دانم که بازیکنان کمی در حال مدیریت شرایط خود هستند."

او با اشاره به اهمیت فیفادی گفت:"ما نباید این نوع مسابقاتی را بی اهمیت جلوه دهیم، اما باید در ژوئن آینده آن را متفاوت انجام دهیم. ما توانایی و اراده داریم. در این فیفادی طراوت تیم در حداکثر نبود. من پاسخ‌های بیشتری دارم. قبل از این هیچ بلاتکلیفی وجود نداشت(درمورد انتخاب لیست نهایی یورو)، اکنون دیگر هیچ ابهامی وجود نخواهد داشت."

دشان در میان انتقاداتش از عملکرد تیم گفت:"می‌خواستم بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهم. 18 نفر از 20 بازیکن حداقل در یکی از بازی‌ها از ابتدا در ترکیب قرار داشتند. بین آن‌هایی که زمان زیادی برای بازی در باشگاه‌های خود ندارند و همینطور آن‌هایی که مصدوم هستند، کادرفنی منتظر بود. این فیفادی سخت‌تر از فیفادی های قبلی بود."

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی