Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:31:32 GMT

«گریس 1» با سرعت 1.1 نات در حال ترک جبل طارق است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۹۳۳

به گزارش فارس، مختصات ثبت شده در وبسایت Marine Terrafic (ترافیک دریایی) نشان می‌دهد که نفتکش ایرانی گریس 1(آدریان دریا) با سرعت پایین در حال ترک سواحل جبل طارق است. 

در این سایت وضعیت نفتکش به صورت underway تغییر یافته است وبه نظر میرسد نفتکش ایرانی بالاخره در حال دور شدن از سواحل جبل طارق است.

پیش از این شبکه الجزیره گزارش داده بود که نفتکش ایرانی در حال مهیا شدن برای ترک بندر جبل طارق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه راشا تودی با تیتر کنایه آمیز و با اشاره به درخواست آمریکا از دولت محلی جبل طارق برای ادامه توقیف نفتکش ایرانی نوشت: علیرغم تلاش آمریکا برای توقیف دوباره این نفتکش، گریس 1 جبل طارق را ترک کرد. 

دادگاه عالی جبل طارق روز پنج شنبه حکم رفع توقیف این نفتکش ایرانی را صادر کرده بود. 

اوایل ماه جولای دولت محلی جبل طارق با همدستی نیروی دریایی بریتانیا و به بهانه نقض تحریمهای اتحادیه اروپا این نفتکش حامل نفت ایران را توقیف کرده بودند. 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عقدایی افزود: نسبت کل تردد فروردین سال ۱۴۰۳ در محور‌های استان نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش یافته است. در حالی که همین آمار نسبت به وضعیت مشابه در سال ۱۴۰۲، افزایش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی درباره سرعت متوسط خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان در فروردین ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۵ کیلومتر بوده که در محور‌های میبد - یزد و سه راهی سورمق - ابرکوه و مهریز - منشاد بالاترین سرعت به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت تردد وسایل نقلیه سنگین به مجموع تردد‌ها ۲۶ درصد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • معایب دستگاه جوش لیزر
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • سرعت واقعی هواپیما هنگام تیک آف (فیلم)
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید