Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در چارچوب هفته  دوم لوشامپیونه از ساعت 23 و 30 دقیقه سن ژرمن در ورزشگاه روازون پارک میهمان رن بود.

این دیدار که در سایه غیبت نام نیمار در ترکیب شاگردان توخل برگزار شد با نتیجه 2 بر یک به سود رن خاتمه یافت تا پاریسی ها برخلاف فصل‌های گذشته در دومین گام مقابل رن متحمل شکست شد.

برای سن‌ژرمن کاوانی 36 و برای رن  نیانگ 44 و کاستیلودل 48 گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول لوشامپیونه رن با دو برد و سن ژرمن با یک برد در هفته دوم به استقبال هفته سوم می‌روند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد

تیم فوتبال سپاهان با درخشش شهریار مغانلو برابر ملوان به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ملوان وسپاهان از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که سپاهان صاحب برتری دو بر یک شد.

مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم‌های پنجم و سوم جدول در شرایطی به مصاف هم رفتند که ملوان پس از شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس، در ورزشگاه خانگی به دنبال بازگشت دوباره به جاده برد بود و در سوی دیگر سپاهان که با کسب یک برد و یک مساوی در دو هفته اخیر از روند پرفراز و نشیب خود فاصله گرفته، در انزلی در پی ادامه این روند و بیشتر نشدن فاصله‌اش با صدر جدول بود.

ملوان با توجه به بازی در خانه هجومی‌تر آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. در دقیقه ۱۲، محمدرضا رمضانی پاس رو به جلوی رضا جعفری را وارد دروازه میرزازاد کرد تا انزلی‌چی‌ها یک بر صفر پیش باشند.

در ادامه اگر چه سپاهان برای جبران گل خورده رو به جلوتر بازی کرد اما ملوان هم روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و در دقیقه ۴۵ جعفری می‌توانست خودش و ملوان را دو گله کند اما ضربه مهاجم ملوان به تیر دروازه برخوردکرد. نیمه اول با تک گل ملوان به سود آنها به پایان رسید و سپاهانی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

نیمه دوم را سپاهان پرفشارتر شروع کرد و شهریار مغانلو پس از عبور از دروازه‌بان ملوان با خطای او در محوطه جریمه سرنگون شد تا منصوریان نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت این ضربه قرار گرفت و در دقیقه ۵۳ گل مساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

فشار سپاهان برای زدن گل برتری ادامه داشت و در دقیقه ۷۳ ارسال کاوه رضایی از جناح راست را مغانلو در داخل شش قدم با یک تکل وارد دروازه ملوان کرد تا شاگردان ژوزه مورایس ۲ بر یک جلو بیفتند. در ادامه تلاش انزلی‌چی‌ها خانه برای فرار از شکست خانگی نتیجه‌ای نداشت و سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد. سپاهان با به دست آوردن دومین برد متوالی ۴۵ امتیازی شد و اختلافش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد تا شانس‌های این تیم برای قهرمانی در ۶ هفته پایانی زنده بماند.

ملوان هم با قبول دومین شکست متوالی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!