Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:47:51 GMT

خرازی: ملتی هستیم که همواره مقاوم بوده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۱۲۳

سیدکمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی صبح دیروز یکشنبه در دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات که در تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره ترک سیاست صبر استراتژیک از اردیبهشت ماه سال جاری و اتخاذ راهبرد مقاومت توسط کشورمان و استمرار این راهبرد اظهار کرد: حق را باید سِتاند و حق به انسان هدیه داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم ملتی هستیم که همواره مقاوم بوده ایم و در راستای تامین حقوق خود تلاش کرده و بهای زیادی را پرداخته ایم، پس از طریق مقاومت می توانیم در برابر زورگویی های دشمنان ایستادگی کرده و حق خود را بگیریم.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: آنچه که در ماه های اخیر به عنوان راهبرد مقاومت و راهبرد توازن اتفاق افتاد، در راستای مقابله با زورگویی های دیگران بود که با توجه به آن می توانیم حقوق خود را استیفا کنیم. امروز ملت ایران از این بابت که توانسته اند در مقابل زورگویی ها آمریکا و متحدانش مقاومت کند خوشحال است، زیرا اقتدار خود را نشان داده است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در ادامه گفت: باید این راهبرد با تدبیر، عقلانیت و خردورزی ادامه پیداکند تا این مشکلات خاتمه پیداکند.

او در پاسخ به سوالی درباره تدوین سند راهبردی سیاست خارجی و قراردادن راهبرد مقاومت فعال در این سند تصریح کرد: البته این سند نیست و در واقع راهبردی است که برای مقام معظم رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی تهیه می شود و با صلاحدید ایشان ابلاغ می شود. در مورد راهبرد مقاومت فعال گزارش هایی را خدمت ایشان ارسال کرده ایم و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خرازی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره شکستی که اخیرا انگلستان و آمریکا در دزدی دریایی اخیر متحمل شدند و پیروزی ما در عرصه دیپلماتیک با اتخاذ مقاومت فعال و تهدید آمریکا برای توقیف کشتی گریس ١ پس از خروج از جبل الطارق، خاطر نشان کرد: اتفاق اخیر یک پیروزی دیپلماتیک برای کشورمان و شکستی بود برای انگلستان که بدون هیچ توجیه قانونی دست به این کار زد. این حرکات دشمنان قطعا پایانی ندارد و آنها همواره توطئه ها و نقشه های زیادی را برای ما طراحی می کنند و ما هم باید در برابر این توطئه ها آماده باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا انگلستان حقوق سیاست خارجی کشتی مقام معظم رهبری ملت ایران خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی

در این ویدئو صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی را ببینید.

کد خبر 747330

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله