Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@13:23:07 GMT

برخورد با مفدسین، اعتماد را به قوه قضائیه باز گرداند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۱۳۳

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:عملکرد آقای رئیسی در برخورد قاطع با مفسدان و رانت خواران، امیدی خاص در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست رفته به عدلیه را جلب کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید در جامعه گفت: اسلام برای آرامش جامعه برنامه‌های فراوانی دارد و آن‌هایی که موانع رشد جوامع هستند مفسدان جامعه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مفسدان جامعه فرقی نمی‌کند از کدام قشر و گروه باشند گاهی مفسد اقتصادی وگاهی مفسد سیاسی و یا مفسدان فرهنگی و اجتماعی.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که آرامش و امنیت جامعه را به هم می‌زند فساد است و ضرورت دارد با هرگونه فساد که موجب برهم زدن آسایش و امنیت جامعه است برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

سالک اظهار داشت: عملکرد آقای رئیسی در شرایط کنونی امیدی را در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست به قوه قضاییه را جلب کرده است.

وی گفت: شدیداً نیازمند اعتماد عمومی نسبت به مسائل اساسی و مربوط به انقلاب اسلامی هستیم و علی‌رغم تلاش دشمن و استکبار که می‌کوشند فاصله‌ها را زیاد کرده و اعتماد‌ها را از بین ببرد، اما ما باید در این بستر ورود جدی داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات آقای رئیسی در مسند قوه قضاییه که قاطعانه به پالایش درونی قوه قضاییه پرداخته و با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنیم و این مسئله را باید تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا با کارمندان یا روسای تضییع کننده بیت المال در دولت» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نماینده مردم اصفهان دستگاه قضایی مفسدان اقتصادی افزایش امید در جامعه مفسدان اقتصادی مبارزه بافساد نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه ولی الله سیف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، گفت: اجرای برنامه‌‎های دهه کرامت باید طوری باشد که مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جلسه ستاد دهه کرامت استان، اظهار داشت: برنامه‌های که  در دهه کرامت اجرا می‌شود، مقدمه‌ای برای کرامت انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کرامت که بزرگواری است در مقابل دنائت که پستی است قرار دارد، افزود: نامگذاری هفته‌ای به نام دهه کرامت، حالت سمبولیک دارد و برگزاری برنامه‌ها در دهه کرامت برای این است که تابلوی کرامت نوع بشر در جامعه پر رنگ‍‌تر شود.

به گفته وی خداوند کرامت را در وجود بشر گذاشته است و ما باید تلاش کنیم تا این بزرگواری را در خود نگهداری کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از جمله موضوع‌های فرهنگی است، گفت: پست‌ترین انسان‌ها کسی است که به پرستش مال، شهرت و غیره پرداخته و تا این فرهنگ در جامعه اصلاح نشود، اصلاح بشر امکان پذیر نیست.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب این برنامه‌ها بفهمد که کرامت برای انسان است.

عبادی تاکید کرد: برگزاری صرف برنامه‌های در دهه کرامت شایسته نیست بلکه ارزش آن زمانی است که از این طریق مفاهیم و فرهنگ کرامت به مردم جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است