Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@18:45:31 GMT

فرهاد مجیدی: اجازه بدهید استقلال نفس بکشد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۱۴۵

شرایط استقلال به شکل غیر منتظره ای این روزها تغییر کرده و وضعیت به شکلی پیچیده شده که حتی شایعاتی درباره جدایی استراماچونی از جمع آبی ها شنیده می شود.
اخبار ورزشی- شروع همین روند و تغییرات در استقلال باعث شد تا فرهاد مجیدی چهره محبوب آبی ها که درگیر یک ماموریت مهم یعنی آماده سازی تیم المپیک است، با انتشار پیامی با طعنه مجدد به خطیر، موضع گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی نوشت:
" هواداران استقلال از من می خواهند که درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال حرفی بزنم یا کاری کنم. راستش من در حال حاضر مسئولیت دیگری دارم و به خودم اجازه نمی دهم در امور این باشگاه دخالت کنم. من چند ماه قبل از حق ملسمم برای یک شکایت شخصی گذشتم تا آرامش استقلال خراب نشود. به آقایان هم دوستانه توصیه می کنم که اجازه بدهند باشگاه استقلال نفس بکشد."
مجیدی حالا هر چند مسئولیت دیگری دارد اما ترجیح داده با یک "توصیه دوستانه" به رویدادهای تیم ورود کند و البته دست خود را برای دیگر  اقدامات باز گذاشته است.
مطمئنا جلسه امروز فتحی و استراماچونی در آینده استقلال بسیارتاثیر گذار است و پیام مجیدی یک شب قبل از آن می تواند اهمیت دو چندانی داشته باشد که بعد از جلسه بهتر می توان درباره آن نظر داد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال استقلال فرهاد مجیدی هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ترکیب پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر اسرائیل وارد کرد گفت: بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هر جا که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد نخستین روایت‌ها از شما خبرنگاران منتشر می‌شود که شما انتخاب می‌کنید اثر آن اتفاق در سطح بالا باشد یا پایین که جای قدردانی از خبرنگاران را دارد.

وی بیان کرد: درست است که لباس سبز بر تن ندارید، ولی تفکری که مقام معظم رهبری فرمودند خیلی افراد ممکن است در سپاه و بسیج نباشند، ولی فکرسان تفکر بسیجی است و ما قدردان شما هستیم.

مجیدی عنوان کرد: حضرت امام در ابتدای انقلاب با درایت خود دو نهاد بزرگ بسیج و سپاه را با تجربه انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت مردمی تاسیس کرد، وقتی عملکرد 45 ساله این دو نهاد را بررسی کنیم می‌بینیم که الهامی که به قلب امام افتاد چقدر تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: تشکر دوم را باید از هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست، چرا که اگر سپاه توانسته به حدی برسد که در منطقه به این اندازه اثرگذار باشد، حاکی از نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان است و اگر امروز سپاه بازدارندگی را در کشور ایجاد می‌کند، نتیجه این هدایت‌ها است.

وی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه اعلام کرد: وعده صادق این حماسه بزرگی که رخ داد امید را در دل مستضعفان، جبهه مقاومت و مردم زنده کرد، حرکت بی نظیری در جهان بود که رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن خودداری می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه مردم در قلب رژیم صهیونیستی و کشورهای بزرگ نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای بزرگ معترض هستند افزود: اگر سال‌ها پول هزینه می‌کردیم به این هدف بزرگ نمی رسیدیم با انتقامی که گرفته شد خداوند عنایت کرد و قلب‌های مردم به این سمت و سو آمد.

مشابهات عملیات وعده صادق با والفجر 8

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتفاقی که در عملیات وعده صادق رخ داد مشابهتی را در عملیات والفجر 8 داشت و زمانی که این عملیات اتفاق می‌افتاد و ما تجهیزات، امکانات و نیرو را به پای کار بردیم کارشناسان نظامی که دار و دسته رژیم استکبار جهانی را پشتیبانی می‌کند، اظهار نظر کردند که در منطقه اروندرود و فاو عراق ایران محال است که بتواند عملیات انجام دهد و در کمال ناباوری آنها عملیات والفجر 8 و پیروزی بزرگ اتفاق افتاد.

مجیدی عنوان کرد: بعد از عملیات رژیم صهیونیستی و مورد اصابت قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق رهبری فرمودند که انتقام باید گرفته شود و رژیم صهیونیستی، ناتو و 20 کشور پشتیبانش تصورشان این بود که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی دهد و اگر این نیت را داشته باشد عملیات ضعیف توسط کشورهای منطقه انجام می دهد.

وی گفت: وقتی توسط مسئولان نظام تدبیر شد که باید از آنجایی که مورد اصابت قرار گرفتیم به دشمن تهاجم شود در کمال ناباوری آنها عملیات بزرگ رقم خورد که ساعت‌ها بر روی زمان و نحوه انجام آن برنامه ریزی شد و این در حالی بود که رژیم صهیونیست در آماده باش صددرصد بودند و تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی خود را پای کار آوردند تا جلوی حرکت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند که اراده خداوند بر این بود که ضربه به رژیم غاصب زده شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در عملیات‌های دفاع مقدس سعی می‌کردیم زمان و مکان عملیات‌ها لو نرود افزود: ولی در اینجا کاملا آشکار بود و پهپادهای ایران در آسمان مقابل دیدگان همگان حرکت کردند و دو اتا سه ساعت زمان برد تا به سمت رژیم غاصب رسید.

مجیدی اعلام کرد: ترکیب پیش‌بینی نشده پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و مدیون شهدای بزرگ کشورمان هستیم.

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم به خانواده خود بیان کردند اثر کار ما 20 تا 30 سال آینده مشخص می‌شود و اکنون خواسته عمومی مردم بود تا این انتقام گرفته شود و دشمنان اسلام به دست فرزندان شهدا و اسلام سیلی خوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!