Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن بامداد امروز در صفحه توئیترش نوشت: « در این لحظه تایید می کنیم که سرانجام ۴۵روز پس از توقف در آبهای جبل طارق، نفتکش حامل نفت ایران حرکت خود را به مقصد آبهای بین المللی آغاز کرد.» 

‏وی می افزاید: «توجه زیاد سیاستمداران و افکار عمومی جهانی ومنطقه ای، نشان دهنده نتایج مهم سیاسی، بین المللی و حقوقی اقداماتی است که در این چند روز اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعیدی نژاد دیروز یکشنبه در توییتر نوشته بود: «‏از روز پنجشنبه که حکم رفع توقیف نفتکش (گریس ۱ – آدریان دریا) صادر شد تلاش شبانه روزی برای انجام رویه های بندری و استقرار تیم کامل خدمه کشتی در جریان است. تماس ها با شرکت هماهنگ کننده لحظه به لحظه است. با ورود دو تیم مهندسی متخصص از مسیرهای پروازی متفاوت به جبل طارق، انتظار می رود کشتی امشب حرکت کند.»

به گزارش مهر این نفتکش ایرانی طی چند هفته گذشته از سوی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در آبهای جبل الطارق توقیف شده بود.

اواخر هفته گذشته، دادگاه عالی جبل الطارق سرانجام پس از جنجال‌های فراوان حکم به آزادی نفتکش ایرانی داد.

آزادی نفتکش ایرانی گریس -۱ در جبل الطارق پس از آن صورت گرفت که برخی مقامات محلی این منطقه از مخالفت آمریکا با آزادسازی این نفتکش خبر داده بودند و یک مقام رسمی جبل الطارق گفته بود که واشنگتن خواستار توقیف و مصادره نفتکش ایرانی گریس-۱ به نفع آمریکاست، هرچند جبل الطارق درخواست‌های آمریکا را رد کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه تصفیه کننده هوا مبتنی بر روش مه خشک تولید کنند.

بر اساس این گزارش، از این محصول برای ضدعفونی کردن منازل، بیمارستان ها، فضا‌های کاری و نیمه‌صنعتی، شعب بانک‌ها و سایر محیط‌های مسقف تا مساحت هزار متر مربع، استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • ترویج معماری اسلامی ایرانی به الگوسازی نیاز دارد
  • تحقق شعار سال با همراهی دستگاه های اجرایی میسر می‌شود