Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به علتی نامشخص بازداشت شد.

به گزارش شریان نیوز، از عصر امروز برخی رسانه‌ها خبر از بازداشت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر داده اند، موضوعی که هنوز با واکنش رسمی هلال احمر همراه نشده است.

در این خبر ذکر شده: دستگاه‌های نظارتی در موضوع بازداشت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تذکراتی داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از تخلفات این سازمان در شورای عالی جمعیت هلال احمر و رسانه‌ها صحبت‌هایی به میان آمده بود.

اما در همین خصوص پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر به نتیجه‌ای نرسید و تلفن همراه وی به همراه تلفن معاونش از دسترس خارج بود.

تنها یکی از کارمندان این اداره پاسخ در خصوص این خبر را به فردا موکول کرد.

همچنین طارمی مدیر روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی هم پاسخگویی را به فردا موکول کرد.

بک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید خبر بازداشت علی فرجی گفت: اینکه شاکی او کیست و به چه علت بازداشت شده است مشخص نیست.

او بیان کرد: خبر‌هایی که منتشر شده است از سوی تخلفات سازمان و رسانه‌ها می‌گویند صحت ندارد ممکن است شاکی ایشان خصوصی باشد و ما از دلیل آن آگاهی نداریم.

این منبع آگاه در پاسخ به سوال اینکه ایشان همچنان بازداشت هستند یا خیر گفت: بله ایشان بازداشت هستند، اما خبر و علت آن به زودی در اولین فرصت اعلام خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر کشور در این خصوص گفت: مهمترین هدف این سازمان این است که جوانان بتوانند در رابطه با خدمات اجتماعی حاضر شده و مسئولیت اجتماعی را پذیرفته و جامعه پذیر شوند و به مردم کمک کنند تا در طول زندگی و خدمت به عنوان یک عنصر خدمتگزار به جامعه معرفی شوند.   آیت الله معزی در ادامه گفت: وضعیت سازمان جوانان بسیار خوب بوده  و حضور جوانان فعال با استقبال خوبی روبرو شده است.   حجت الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور با اشاره به داوطلب محور بودن این مجموعه گفت: در همین راستا تلاش می‌شود در تصمیمگیری‌ها و اجرای برنامه‌ها حداکثر استفاده از اعضای جوانان انجام شود و وظیفه ما در سازمان جذب سازماندهی توانمندسازی نگهداری تخابات کانون‌ها می‌باشد.   وی در ادامه گفت عضای حاضر در مرحله کشوری ابتدا از مرحله کانون دانشگاه‌ها کانون روستایی و کانون جوانان به عنوان دبیر کانون انتخاب شده و سپس در سطح شهرستان و بعد در انتخابات استانی حضور داشته و در مرحله پایانی نیز در انتخابات کشوری حاضر شده‌اند.  

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند