Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: «راهبرد مقاومت تامین کننده امنیت و استقلال ما است.»

اسماعیل هنیه گفت: «کرامت ما در مقاومت ما است، ما سلاح خود را بر زمین نمی‌گذاریم و دست از مقاومت نمی‌کشیم و به راه مقاومت و مبارزه ادامه می‌دهیم، زیرا این راهی است که امنیت و استقلال ما را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «ما تمام توانمندی خود را برای مقابله با طرح‌های صهیونیستی و آمریکایی به کار می‌گیریم.»

وی بر پایبندی مقاومت و مردم فلسطین به حق بازگشت تاکید کرد و گفت: «ما از حق بازگشت چشم پوشی نخواهیم کرد و این حق با مرور زمان از بین نخواهد رفت.»

اسماعیل هنیه گفت: «ما می‌خواهیم با تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای نفوذ در میان کشور‌های منطقه مقابله کنیم. این تلاش‌ها از طریق عادی سازی روابط دنبال می‌شود، از طریق برگزاری همایش‌های اقتصادی دنبال می‌شود از طریق آنچه سفر‌های دو طرفه نامیده می‌شود دنبال می‌شود. ما با هرگونه عادی سازی مخالفیم ما با عادی سازی سیاسی، فرهنگی، فکری، ورزشی و بهداشتی مخالفیم.»

وی افزود: «ما نمی‌پذیریم که این رژیم اشغالگر که سرزمین ما را اشغال کرده است در منطقه جایی داشته باشد یا به یک تصمیم گیرنده منطقه‌ای تبدیل شود. این رژیم وقتی هیچ جایی در سرزمین فلسطین ندارد، چگونه می‌خواهد در سرزمین‌های عربی و اسلامی جایگاه داشته باشد؟»

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تاکید کرد: « من به تمامی کشورها، ملت ها، احزاب، هیئت ها، علما و جریان‌های فکری و اسلامی که به عادی سازی روابط با اسرائیل نه می‌گویند درود می‌فرستم. حماس آمده است هر فرایندی را که منجر به تحقق وحدت ملی فلسطین شود و به دو دستگی میان فلسطینیان پایان دهد دنبال کند. وحدت ملی باید بر مبنای اصول ثابت، مقاومت و کوتاه نیامدن از سرزمین مان باشد.»

وی افزود: «من بار دیگر از محمود عباس دعوت می‌کنم که به غزه بیایند تا ما با وی جلسه داشته باشیم یا اینکه با ایشان در قاهره جلسه‌ای داشته باشیم تا درباره وضعیت کنونی مان گفتگو کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور مقاومت رژیم صهیونیستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس