Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر کمال جوانمرد، سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد درباره انحلال تیم بسکتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همیشه هم بحث منحل شدن مطرح نیست بعضا بحث تغییر استراتژی هم برای باشگاه‌ها وجود دارد ولی قطعا اگر تیم حمایت نشود ممکن است به انحلال یا تغییر استراتژی تن بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته ما 16 تیم در لیگ برتر داشتیم که 8 تیم برای بخش بانوان بود و 8 تیم هم برای بخش آقایان، خوشبختانه اکثر تیم‌های ما هم روی سکو بودند. ولی امسال این تعداد تیم‌ها را از 16 به 24 افزایش دادیم  و این تعداد تیم را بستیم ولی این به معنای این نیست که ما دیگر هیچ تیمی را نخواهیم اضافه کنیم.

او ادامه داد: بحث اضافه شدن تیم‌ها را ما می‌گذاریم برای شورای عالی ورزش و در آنجا بررسی می‌کنند و اگر قرار شد تیم‌هایی را اضافه کنیم قطعا یکی از تیم‌هایی که اضافه خواهد شد تیم بسکتبال است. ما به عنوان نماینده آسیا در مسابقات دانشجویان جهان در بخش بسکتبال بانوان سه نفره حضور داریم. بنابراین کارمان را داریم انجام می‌دهیم و تیم را هم می‌بندیم و اردوها هم انشالله از شهریور ماه شروع می‌شود.

جوانمرد اضافه کرد: ولی فعلا همانطور که گفتم  24 تیم را که مسابقاتشان زودتر در لیگ شروع می‌شود را بستیم و بودجه‌اش را تأمین کردیم و منتظر هستیم ببینم که شورای عالی ورزش  اعلام کند آیا این 24 تیم کفایت می‌کند یا اینکه بر اساس بودجه‌ای که داریم و بر اساس مصلحت دانشگاه در چند رشته دیگر می‌توانیم تیم داری کنیم. بنده انحلال هیچ تیمی را اعلام نمی‌کنم اما متاسفانه در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در بسکتبال بانوان، فدراسیون بسکتبال را بی تفاوت می‌بینیم وهیچ پالس مثبت و منفی و واکنشی در این بین تا به امروز ما از فدراسیون ندیدیم و شما اولین نفری هستید که واکنش نشان دادید و از ما توضیح خواستید. نمی‌دانم آیا برای فدراسیون بسکتبال مهم است یک دانشگاه شرکت کند یا مهم نیست. اگر مهم است به کمک ما بیاید و مشوق شود به ما دعوت‌نامه‌ای بدهد اما متأسفانه تنها چیزی که انگار برای این فدراسیون مهم نیست بحث لیگ بانوان است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش بسکتبال جهان دانشگاه آزاد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در آیین افتتاحیه مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج اظهار داشت: استان کردستان در این رشته ورزشی مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دو ه‌های گذشته داریم و با این فاصله تا مسابقات فرصت خوبی داریم که برگزاری اردوی‌های مختلف در آمادگی کامل به سر ببرند.

حضور ۱۶ نفر در مسابقات انتخابی تیم ملی

 رئیس انجمن دارت ایران نیز در این آیین اظهار کرد: با برگزاری مسابقات رنکینگ آزاد در سطح کشور ۱۶ نفر (۸ آقا و ۸ خانم) در مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج حضور پیدا کرده و به رقابت می‌پردازند.

کامبیز ایوب زاده اضافه کرد: در نتیجه‌ی مسابقات دوره ای، مجموعا ۸ نفر جهت شرکت به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تبعیض جنسیتی در فدراسیون جهانی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی تعداد آقایان ۴ و تعداد خانم‌ها ۲ نفر بوده که به پیشنهاد ایران این رویه بعد از سال‌ها تغییر داده شده و امسال در مسابقات آسیایی چین تایپه شاهد حضور ۴ زن و ۴ مرد خواهیم بود.

ایوب زاده در ادامه با اشاره به اینکه امسال توانستیم کرسی هئیت رئیس فدراسیون دارت آسیا و اقیانوسیه را بگیریم، بیان کرد: در اوایل سال جاری پیشنهادات خود را به فدراسیون جهانی جهت اضافه کردن نوجوان به مسابقات آسیایی داده شد.

وی بر پیگیری اضافه شدن رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال تاکید کرد و گفت: ایجاد این رده سنی باعث ایجاد انگیزه مضاعف در سنین پایین‌تر می‌شود.

رئیس انجمن دارت ایران ابراز امیدواری کرد با کادر فنی خوب و تلاش‌های ورزشکاران امیدواریم در مسابقات چین تایپه که در آبان ماه امسال برگزار می‌شود شاهد افتخار آفرین ورزشکاران ایرانی باشیم.

 مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در در سخنانی کوتاه گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۲۰ انجمن، ۴۰ رشته ورزشی و ۷۰ تیم ملی در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان را مدیریت می‌کند.

مهدی میرزاییان اضافه کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی هزار و ۶۰۰ زیرمجموعه کمیته ورزشی را سراسر کشور دارد.

رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین ها» ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان