Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رانت کالجولا از استونی با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله ساجان از هند را با نتیجه ۷ بر ۳ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناقوسی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد عبدالرحمن کالکان از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال دامیر رحیم اف از روسیه را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

محمد ناقوسی درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: در این دوره از مسابقات حریفان بسیار آماده‌ای داشتم و سطح رقابت‌ها نیز بالا بود، اما خدا رو شکر که توانستم مزد زحمات خودم و کادر فنی را با کسب مدال طلا پاسخ دهم.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در رقابت‌های جهانی خیلی تلاش کردم، به خصوص در دیدار فینال مقابل حریف روس مسابقه حساس شده بود، اما چون شناخت کافی از این کشتی گیر داشتم توانستم با شکستش به بهترین مدال برسم.

ناقوسی خاطرنشان کرد: سال گذشته در رقابت‌های نوجوانان جهان به مدال برنز رسیدم و امسال در اولین حضورم در رده سنی جوانان صاحب مدال طلا شدم، البته سال آینده نیز می‌توانم در جوانان کشتی بگیرم، اما همه هدفم این است که در بزرگسالان نیز بتوانم همین روند را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید:باوفا: فرنگی کاران در پنج وزن نخست مزد زحمات خود را گرفتند/ شرایط را برای قهرمانی روس‌ها هموار کردند

علی‌اکبر یوسفی دیگر طلایی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان و نماینده سنگین کشورمان نیز درباره این مسابقات گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتم، انگیزه بسیاری بالایی هم داشتم و خوشحالم که با مدال طلا زحمات خودم و مربیان تیم ملی را پاسخ دادم.

وی با اشاره به این که قرعه بدی در رقابت‌های جهانی داشته تصریح کرد: واقعا سطح رقابت‌ها بالا بود و همه حریفان خود بودند، نماینده ترکیه قهرمان اروپا بود و مدال طلای نوجوانان جهان را در کارنامه داشت، حریف آمریکایی در فینال بسیار آماده بود، ولی خوشبختانه با انگیزه‌ای که داشتم توانستم صاحب مدال طلا شوم.

یوسفی خاطرنشان کرد: از این پس برای موفقیت در رقابت‌های جهانی و المپیک بزرگسالان تلاش می‌کنم و امیدوار هستم بتوانم جا پای بزرگان سنگین وزن همچون بشیر باباجانزاده بگذارم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر میکیتا کاوالاسکی از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روبینزون ایسادزه از گرجستان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک از سد موحامت باکایر از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر یک از سد کولتون شولتز از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید:نایب قهرمانی ایران در کشتی فرنگی جوانان جهان

انتهای پیام/

صحبت‌های نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان پس از کسب مدال طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) جوانان در لبنان با حضور بنیامین فرجی تنها نماینده پسر کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله‌ها آغاز شد.   بنیامین فرجی ملی پوش کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ سال با دو پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل دو نماینده کشور میزبان به عنوان صدرنشین گروه اول، به مرحله حذفی راه یافت.   فرجی در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ۱/۴ پایانی با برنده دیدار ادهم اسماعیل از کشور مصر در مقابل احمد فاحش از لبنان مسابقه خواهد داد. رقابت‌های مرحله ۱/۴ پایانی رده سنی زیر ۱۷ سال چهارشنبه پیگیری خواهد شد.   ملی پوش کشورمان در رقابت‌های گروهی زیر ۱۹ ساله‌ها نیز چهارشنبه با حریفانی از کشور قزاقستان و لبنان به رقابت خواهد پرداخت.   الینا رحیمی دیگر ملی پوش ایرانی که رتبه ۲۹۲ رنکینگ دنیا را در اختیار دارد، در جدول گروه چهارم با فاطیما الداکدوکی صاحب رنکینگ ۴۶۵ دنیا و جول کاسب دو نماینده از کشور لبنان روبرو خواهد شد، رحیمی در آخرین مرحله گروهی با فیروز الشافی از مصر به رقابت خواهد پرداخت.   مسابقات کانتندر جوانان لبنان ۷ تا ۱۰ فروردین به میزبانی شهر بیروت در جریان است.

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۵ فروردین