Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:16:41 GMT

پرواز پروانه‌های جشنواره کودک

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۳۷۰

پرواز پروانه‌های جشنواره کودک

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: در این دوره از این رویداد بزرگ فرهنگی کشور بیش از 190 اثر فاخر سینمایی ایرانی و خارجی در سینماهای ساحل ،بهمن ، چهار باغ و مجموعه سیتی سنتر برای علاقه مندان به هنر سینما نمایش داده می شود.

علیرضا تابش از اکران فیلم های خاطره انگیز سال های گذشته برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان به صورت رایگان در پردیس روباز هنر اصفهان خبرداد و افزود: برای برای نخستین بار نظر سنجی آثار جشنوار پس از اکران هر فیلم و پخش آثار وب سینمایی را برای مخاطبان داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اکران 80 فیلم خارجی از کشور های روسیه ، ایتالیا ،کره جنوبی ، هند ، مالزی ،ارمنستان و پاکستان در این دوره از جشنواره هم اشاره کرد و گفت: در این دوره به منظور معرفی آثار سینمایی بخش کودکان و نوجوان کشور ،بازاریابی و فروش این آثار کتابخانه ویدیویی جشنواره برای اولین بارتاسیس شد .

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، رویای کودکان سیل زده را شعار جشنواره امسال دانست و افزود: در این دوره همچنین در 143 منطقه محروم و سیل زده کشور به مدت پنج شب آثار سینمایی راه یافته نمایش داده می شود.

وی به اکران آثار سینمایی این جشنواره همزمان با اصفهان در 34 شهر کشور اشاره کردو گفت: امسال همچنین با حضور مدرسان ایرانی و خارجی 15 کارگاه تخصصی فیلم سازی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

علیرضا تابش در خصوص محتوای فیلم ها هم افزود: در این دوره آثار مورد توجه مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاق نیکو، سبک زندگی، احترام به نهاد خانواده و همنوعان، نشاط و شادی، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسوولیت پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی مخاطب برای مواجهه با چالش‌های دنیای آینده است.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از فردا تا 4 شهریور به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان علیرضا تابش بنیاد فارابی جشنواره کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک