Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:27:37 GMT

یکی از مهمترین مشکلات خرم آباد بیکاری است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۳۹۵

یکی از مهمترین مشکلات خرم آباد بیکاری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد ، اعتیاد کودکان کار، متکدیان و ... را از آسیب‌های اجتماعی موجود در خرم آباد عنوان کرد و افزود: بیکاری یکی  از  مهم‌ترین مشکلات شهرستان خرم آباد است.

اسد عبداللهی  روند افزایشی طلاق، اجرای کند طرحها، بی‌ثباتی در بازار، روزمرگی در شهرداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از دیگر مشکلات شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد.

وی با اشاره به روند افزایش طلاق در خرم آباد، افزود : در مقابل هر چهار ازدواج در شهرستان یک مورد طلاق داریم.

عبداللهی  با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد جاذبه‌های لرستان در خرم آباد قرار دارند، عنوان کرد: امسال ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی، نفت و گاز و توازن غیر از اعتبارات سیلاب، توازن منطقه ای، طرحهای ملی و جرائم رانندگی برای شهرستان خرم آباد در نظر گرفته شده است.

وی  با بیان اینکه حدود ۲۱.۲ درصد اعتبارات سالجاری استان در اختیار شهرستان خرم آباد قرار گرفته است، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته و حدود ۳۰۰ طرح قرار است که در شهرستان خرم آباد اجرا شود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به روند کند برخی از طرحها در شهرستان خرم آباد، گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد بین ۱۰ تا ۱۲ سال است که شروع شده، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی شهرستان نیز خیلی ضعیف است، تصریح کرد: طرح سالن هزار نفری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هنوز در مراحل اولیه است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه متاسفانه ثبات نسبی در بازار خرم آباد وجود ندارد، افزود: پراکندگی شهرستان خرم آباد، کمبود امکانات در بخشداری‌ها و ... را از دیگر مشکلات این شهرستان است.

انتهای پیام/ب

بیکاری یکی از مهمترین مشکلات خرم آباد است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال بیش از ۴۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: امسال تعهد اشتغال در استان، ۴۴ هزار و ۲۲۲ نفر است و پارسال تعهدات اشتغال استان، ۴۲ هزار و ۵۹ نفر بود که اشتغال ۵۱ هزار و ۳۳۶ نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان از آغاز بکار دولت سیزدهم در هشت فصل بجز زمستان ۱۴۰۱، همواره تک رقمی بوده، افزود: نرخ بیکاری در زمستان پارسال، ۷.۶ درصد بود.

دهقانی با بیان اینکه از بین شاغلان ثبت شده در سامانه رصد، ۷۴ درصد مردان و ۲۶ درصد زنان هستند، اضافه کرد: ۲۲ درصد از اشتغال ایجادی مربوط به بخش صنعت، ۲۳ درصد کشاورزی و ۵۵ درصد مربوط به بخش خدمات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی، ادامه داد: از ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار استانی حدود ۱۰۲ میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان، حدود ۹۰ درصد تاکنون جذب شده است.

دهقانی همچنین در خصوص سطح سواد استان هم افزود: ۲ هزار و ۳۷۷ نفر بی‌سواد در استان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • مقرری‌بگیران بیکاری در خراسان رضوی ۱۹ درصد کاهش یافت
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • تعهد اشتغال بیش از ۴۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
  • افزایش سازش در انواع طلاق در خراسان رضوی