Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد در جلسه شورای اداری استان گفت: همچون انتخابات سال ۹۶ انتخابات مجلس را هم در صحت و سلامت کامل برگزار می‌کنیم.

اسد عبداللهی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان در این شهرستان ساکن هستند، اظهارکرد: شهرستان خرم آباد با چهار شهر، چهار بخش، هفده دهستان، ۶۳۲ روستا و ۲۲۲ دهیاری از پراکندگی جمعیتی گسترده‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مدیریت مرکز استان در شرایط فعلی سخت و دشوار است و ما با کمبود ۲۵ درصدی نیروی انسانی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی روبرو هستیم.

عبداللهی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، موضوعاتی همچون طلاق، اعتیاد، تکدی گری و نزاع را شامل می‌شود که باید به آن معضلاتی همچون کودکان کار را نیز اضافه کرد.

او اظهار داشت : در حوزه عمرانی بیشترین مشکلات ما مربوط به سه سیل اواخر سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ است که خسارتی در حدود ۱۹۳۳ میلیارد تومان را در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، زیر ساخت‌های مواصلاتی، تجهیزات منازل، اماکن تجاری و ... به همراه داشت.

فرماندار خرم آباد  گفت: بسیاری از طرح های  عمرانی شهرستان از جمله هتل صخره ای، کتابخانه مرکزی و تالار یک هزار نفری فرهنگ و ارشاد اسلامی به رغم گذشت سال‌ها از آغاز به کار، هنوز در حوزه اعتبارات با مشکل روبرو بوده و نیازمند نگاه ویژه دولت و دستگاه‌های تصمیم ساز هستند.

او ضمن اشاره به مشکلات حوزه گردشگری شهرستان، یادآورشد: برخی مناطق گردشگری شهرستان از جمله آبشار بیشه نیازمند نگاه و مدیریت تخصصی و تخصیص اعتبارات لازم است تا مشکلات و نواقص آن‌ها رفع شود.

عبداللهی سپس با انتقاد از کوتاهی‌های قبلی صورت گرفته در موضوع ترافیک و تسهیل تردد وسائط نقلیه در سطح شهر خرم آباد، تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی در شهر خرم آباد بدون توجه و نگاه به معضل ترافیک ساخته شده و نیاز است که شهرداری در جهت رفع این مشکل و تسهیل تردد در سطح شهر اقدامات ویژه‌ای بعمل آورد.

فرماندار خرم آباد ضمن اشاره برخی اقدامات شاخص صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در طی دو سال گذشته در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: حل مشکل ترمینال مسافربری، آغاز فاز دوم مجتمع کشت و صنعت، بهره برداری از زیر گذر بهارستان، برگزاری رویداد‌های بزرگ فرهنگی و هنری از جمله جشنواره موسیقی قوم لر و پیر غلامان، برگزاری موفق برنامه‌ها و مراسمات مربوط به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تقویت نهاد‌های مردمی و احزاب، رفع مشکلات ورودی‌های شهرستان، توسعه روستایی، تعمیر و تجهیز ساختمان فرمانداری و بخشداری ها، حل مشکلات کارخانه‌های یخچال سازی، الکل سازی، فولاد و پارسیلون، آغاز به کار پروژه سد مخملکوه، بازسازی راه آهن، توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی، رفع برخی مشکلات مناطق حاشیه‌ی شهر، بازسازی و توسعه راه‌های روستایی و بهره مندی از توانمندی خیرین و بخش خصوصی از جمله اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در طی دو سال گذشته در شهرستان خرم آباد بوده است.

او ضمن اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری، ادامه داد: خوشبختانه در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در سال ۹۶ توانستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان یک انتخابات سالم و بدون حاشیه را برگزار کنیم و از این تجربه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری نیز بهره خواهیم گرفت تا رضایتمندی عمومی را جلب کنیم.

عبداللهی گفت: خرم آباد در قیاس با سایر مراکز استان‌های هم سطح خود در کشور نیازمند توسعه همه جانبه و اختصاص اعتبارات ویژه است تا بتواند پاسخگوی نیاز‌های کل استان باشد.

انتهای پیام/ب

انتخابات خرم آباد را صحت و سلامت کامل برگزار می کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم تقویت بخش خصوصی گره کور اقتصاد کشور/ دولتی بودن ضعف اقتصاد ایران است

به گزارش «نماینده»، جلیل رحیمی جهان آبادی ضمن تبریک سال جدید به ملت شریف ایران در خصوص تحقق شعار سال و اجرایی شدن آن در کشور، گفت: تعیین شعار سال از طرف مقام معظم رهبری مشخص کردن راهبرد عملکرد برای سه قوا است، برای تحقق شعار سال باید سه قوا به میدان بیایند.

نماینده مردم تربت‌جام ،تایباد ،باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب طی چند سال اخیر به موضوعات اقتصادی توجه ویژه‌ای داشتند، افزود: عمده مشکلات کشور مباحث اقتصادی و مسائل معیشتی مردم است که حل بسیاری از آنها در گروی رفع مشکلات تولیدی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم فعال سازی بخش خصوصی را راهکار حل مشکلات تولیدی کشور دانست و اظهار کرد: اعطای تسهیلات برای رشد تولید در مناطق مختلف کشور می‌تواند مشارکت مردم در کارهای تولیدی مختلف را به دنبال داشته باشد و حتی حمایت از بخش تولید با کمک بخش خصوصی مسیری برای تحقق شعار سال خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از نمایشگاه نفت امسال، یادآور شد: معظم له در این بازدید تاکید به گسترش فعالیت‌های نفتی و واگذاری میدان‌های نفتی به بخش خصوصی داشتند، عدم تقویت بخش خصوصی گره کور اقتصاد کشور ما محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست‌های خارجی مجلس دولتی بودن اقتصاد را ضعف کشور دانست و گفت: دولتی بودن اقتصاد در سایه تحریم‌ها خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کرده است، به گونه‌ای که تصمیم گیری‌ها به کندی صورت گرفته و در چارچوب بروکراسی های اداری اتفاق می افتد، معظم له در سخنرانی شروع سال به روانسازی تولید با تاکید بر تقویت بخش خصوصی سفارش نمودند تا شاهد کاهش آثار و تبعات قوانین اداری در بخش خصوصی باشیم.

رحیمی جهان آبادی با بیان اینکه تمام دستگاه ها وظیفه دارند برای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید با مشارکت مردمی گام بردارند، اظهار کرد: از قوه قضاییه تا مجریه و قوه مقننه باید مشخص کنند چه وظایفی برای تحقق شعار سال خواهند داشت، مجلس به صورت ویژه در حوزه قانونگذاری و نظارت می‌تواند گام بلندی بردارد، به اعتقاد بنده گره مشکلات کشور در حل مسائل مربوط به معیشت و اقتصاد است.

وی با تاکید بر اینکه بخش اجرایی باید از حداکثر توان خود بهره بگیرد تا رهنمودهای مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشد، تاکید کرد: مسئولان اجرایی باید از حداکثر توان خود برای اجرایی کردن شعار سال بهره بگیرند، بخش تولیدی کشور به شدت دچار فشار است عمده مراجعات و دغدغه مردم مشکلات اقتصادی است، هر سه قوه باید رهنمودهای رهبری را تبدیل به راهبرد اجرایی کنند.

دیگر خبرها

  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • عدم تقویت بخش خصوصی گره کور اقتصاد کشور/ دولتی بودن ضعف اقتصاد ایران است
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان
  • امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند