Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:26:03 GMT

کشف بیش از 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۴۰۹

کشف بیش از 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " رسول عزیزی "  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، طرح مبارزه با کالای قاچاق در لاهیجان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی افزود: در راستای اجرای این طرح، ماموران انتظامی بخش رودبنه شهرستان لاهیجان حین گشت‌ زنی به یک دستگاه خودرو نیسان که حامل سوخت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودور مورد نظر 2 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند و در این راستا متهم 56 ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا از خطوط قرمز پلیس است تاکید کرد: همه مردم با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی می‌توانند نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و اشتغال جوانان داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور حمایت از تولید خودرو قاچاق نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار لطف‌اله دارابی ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران انتظامی سروآباد با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی مأموران موفق به شناسایی ۳ انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از انبارهای مورد نظر بیش از ۱ میلیون و۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه ۲۰ هزار و۵۰۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار دارابی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6062950

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار