Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@14:34:37 GMT

بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خدابنده

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۴۱۴

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج؛ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت با بیان اینکه روزعید غدیر درواقع استمرار حرکت انبیا و تداوم رسالت و نبوت است، عنوان کرد: واقعه تاریخی غدیر خم از جایگاه و اهمیت ویژه ای در تاریخ اسلام برخوردار است و این رخداد تنها متعلق به شیعیان نیست، بلکه متعلق به کل جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بااشاره به لزوم بازسازی واقعه غدیر خم خاطرنشان کرد: واقعه غدیر تداوم و استمرار رسالت انبیاء الهی است که با بازسازی این واقعه عظیم تاریخی و رساندن پیام غدیر که وحدت در جهان اسلام و ترویج حکومت اسلامی واحد است، این اتحاد و انسجام همواره زنده و پویا خواهد بود.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: بازسازی و بازنمایی واقعه تاریخی غدیرخم روز سه شنبه 29 مردادماه سال جاری ،همزمان با عید سعید غدیر با هدف آگاه سازی مردم در رابطه با ابعاد مختلف این موضوع ، گسترش فرهنگ ولایت محوری ودر راستای رساندن پیام غدیر درشهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهسوندی در پایان یادآورشد: امروز ترویج اسلام و همچنین ایجاد انسجام در دنیای اسلام، وظیفه همگان است که باید از طریق عالمان دین شناس و طلاب به بهترین شکل انجام پذیرد تا زمینه شناخت عمیق نسبت به ائمه و اهل بیت(ع) و شیوه حکومت داری اسلامی ایجاد شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری