Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان طارم روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری هفته فرهنگی از تصمیم‌های مهم استانداری زنجان است که در ۸ شهرستان استان با پوشش صدا و سیما در زمان‌های از قبل تعیین شده برگزار می‌شود و فرصتی است که شهرستانهای استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در بخش‌های مختلف معرفی کنند.
ستار صفری اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرستان طارم همزمان با شب عید سعید غدیر خم از ۲۸ مرداد در شهر آببر، مرکز شهرستان طارم آغاز و سپس در سه نقطه دیگر از شهرستان به مدت چهار شب برگزار خواهد شد و ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی با همه توان و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را در این برنامه ها ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار طارم عنوان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم توسط رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی برای حضور حداکثری مردم نقاط مختلف شهرستان در این برنامه ها انجام شود تا شرکت کنندگان در این برنامه لحظات شاد و متفاوتی را در کنار هم تجربه کنند.
وی با اشاره به اینکه متولیان برگزاری این برنامه در شهرها، شهرداری‌ها و در بخش‌ها، بخشداری‌ها خواهند بود، خاطرنشان کرد: باید طی یک برنامه ریزی و هماهنگی مناسب همه ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و مشاهیر شهرستان طارم را معرفی کنیم و شور و نشاط عمومی را با استفاده از این برنامه افزایش دهیم.
صفری اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و مدیران آنها وظیفه دارند با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و همچنین ایده های نو، برنامه هایی در شان مردم شهرستان طارم برگزار کنند.
وی تاکید کرد: مردم شهرستان طارم علاقه زیادی به برنامه های فرهنگی دارند و برنامه "طارم گئجه لری" از جمله برنامه های فرهنگی شاد و مفرح در شهرستان است که مدت سه سال است با استقبال بالای مردم طارم برگزار می شود و قصد داریم اجرای چنین برنامه هایی را در شهرستان در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی افزایش دهیم.
به گزارش ایرنا، محل‌های برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان طارم در پارک لاله شهر آببر، محوطه دبیرستان شهید فتح الله جمشیدی شهر چورزق، محوطه دبستان شهید غلامی درام ومحوطه شرکت گیلوان زیتون در گیلوان خواهد بود.

شهرستان طارم با ۴۷ هزار نفر جمعیت (حدود ۵ درصد جمعیت و ۱۰ درصد مساحت استان زنجان) در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
۹۸۸۶/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طارم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت آغاز شده است. فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم، از مهم‌ترین اهداف این هفته به شمار می‌رود. 

دیگر خبرها

  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم