Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، حسن ناهیدی در ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا دانست و افزود: تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا را اقدام مهم و موثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تاثیرگذار دانست.
به گفته معاون استاندار خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود، اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است.
شناسایی ۱۰۸۰ شهید غریب در اسارت
معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب در کشور نیز از آمادگی خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب خبر داد و گفت: این کنگره تیر ماه برگزار خواهد شد.
هوشیار افزود: از تعداد۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آنها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی شده و ثبت شده اند.
وی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، اضافه کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.
وی از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.
چاپ کتاب شهدای غریب
به گفته هشیار چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان هم در دستور کار قرار دارد.
دبیر کنگره شهدای غریب در اسارت استان نیز گفت: اگر بخواهیم کمترین هزینه را برای حفظ نظام و انقلاب انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
عابدی مقدم اضافه کرد:خراسان شمالی از استان‌های برجسته در انجام امور فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند و امیدواریم این کنگره نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
در این جلسه تعدادی از آزادگان استان حضور داشتند و مسئولیت کمیته‌های مختلف برگزاری این یادواره را بر عهده گرفتند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران