Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در سال جاری با استفاده از ۵ خودروی کنترل نامحسوس مجهز به سیستم کنترلی هوشمند و نصب دوربین برروی البسه افسران پلیس تمامی تخلفات رانندگان به صورت آنلاین ثبت و ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده تصریح کرد: تمامی محورهای ارتباطی استان تحت نظارت تجهیزات وسیستم های کنترل هوشمند است.

رئیس پلیس راه استان ایلام  گفت: توقیف خودروهایی قانون گریز که خط قرمز پلیس را رعایت نمی کنند در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی از افزایش ۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری استان از ابتدای فصل تابستان تا کنون خبر داد.

کد خبر 4696209

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام سانحه تصادف روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • تخصیص ۷ همتی به دارویار برای ماه فروردین
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر