Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش سوریه شب گذشته شهر«خان شیخون» در جنوب استان «ادلب»شد.

دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان سوری، گفت که نیروهای ارتش سوریه شب گذشته پس از درگیری شدید با گروه های مسلح و تروریستی توانستند وارد شهر خان شیخون مهمترین پایگاه گروه های مسلح در جنوب ادلب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رامی عبدالرحمن»مدیر این دیده بان گفت که ارتش سوریه برای نخستین بار از سال 2014 تا کنون توانست وارد شهر خان شیخون شود.

وی افزود که نیروهای ارتش سوریه از جنوب و شمال غرب وارد شهر شوند و چندین ساختمان را آزاد کنند.

عبدالرحمن تأکید کرد که درگیری ها شدید داخل شهر و در چند جبهه در حومه آن میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های مسلح و تروریستی ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد که گروه تروریستی جبهه النصره برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه در حومه خان شیخون به حملات انتحاری روی آورده است.

در جریان درگیری میان ارتش سوریه و گروه های مسلح در شب شنبه 60 تروریست از پای در آمدند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سوریه خان شیخون استان ادلب سوریه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: جامعه جهانی رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت سوریه به ویژه خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان این حملات ددمنشانه، افزود؛ این حملات، نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و ضروری است جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل متحد علاوه بر محکوم کردن این حملات متجاوزانه، اقدامات بازدارنده انجام داده و رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو نمایند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود؛ این حملات رژیم صهیونستی هماهنگ و همزمان با حملات گروه‌های تروریستی موجود در سوریه علیه مناطقی از این کشور، گواهی روشن بر حمایت رژیم تروریستی اسرائیل از گروه‌ها و جریان‌های تروریستی موجود در سوریه بوده که طی سال‌های متمادی امنیت ملی سوریه و امنیت منطقه را هدف قرار داده و جان هزاران شهروند بیگناه را قربانی اهداف شوم خود و حامیان شان نموده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تصریح بر شکست و بی‌آبرویی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت حملات متجاوزانه به سوریه تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است و مقابله با این ماجراجویی خطرناک و ناقض امنیت و ثبات منطقه، یک مسئولیت بین‌المللی و جهانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه نقض تمامیت ارضی این کشور است
  • حمله رژیم صهیونیستی به حلب نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • کنعانی: جامعه جهانی رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کند
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • واکنش ایران به حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه
  • کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به حلب را شدیداً محکوم کرد
  • حمله رژیم اسراییل به «حلب» نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • حمله رژیم صهیونیستی به حلب همزمان با حمله پهپادی گروه‌های مسلح
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه