Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:عملکرد آقای رئیسی در برخورد قاطع با مفسدان و رانت خواران، امیدی خاص در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست رفته به عدلیه را جلب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید در جامعه گفت: اسلام برای آرامش جامعه برنامه‌های فراوانی دارد و آنهایی که موانع رشد جوامع هستند مفسدان جامعه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مفسدان جامعه فرقی نمی‌کند از کدام قشر و گروه باشند گاهی مفسد اقتصادی وگاهی مفسد سیاسی و یا مفسدان فرهنگی و اجتماعی.   نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که آرامش و امنیت جامعه را به هم می‌زند فساد است و ضرورت دارد با هرگونه فساد که موجب برهم زدن آسایش و امنیت جامعه است برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.   سالک اظهار داشت: عملکرد آقای رئیسی در شرایط کنونی امیدی را در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست به قوه قضاییه را جلب کرده است.   وی گفت: شدیداً نیازمند اعتماد عمومی نسبت به مسائل اساسی و مربوط به انقلاب اسلامی هستیم و علی‌رغم تلاش دشمن و استکبار که می‌کوشند فاصله‌ها را زیاد کرده و اعتماد‌ها را از بین ببرد اما ما باید در این بستر ورود جدی داشته باشیم.   نماینده مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات آقای رئیسی در مسند قوه قضاییه که قاطعانه به پالایش درونی قوه قضاییه پرداخته و با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنیم و این مسئله را باید تقویت کرد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم های مزد ۱۴۰۳ مجدداً‌ مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش خواهد یافت؟

تشکیل این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری قرار بود و مقرر بود شورایعالی کار با حضور گروه‌های سه جانبه تشکیل جلسه دهد و احتمال تجدید نظر دربرخی آیتم های مزدی ۱۴۰۳ وجود داشت.

در حالی علی باقری, نماینده کارگران در شورای عالی کار در باره این جلسه گفته، که موضوع در خصوص افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان بعد از پایان جلسه می گوید: جلسه خاصی امروز نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

از بین اعضای کارگری شورای عالی کار برخی در جلسه حضور نداشتند, و موضوع افزایش حق مسکن هم در جلسه روز گذشته مطرح نشده است و جلسه بدون خروجی مثبت برای کارگران پایان یافته است.

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1227291 برچسب‌ها حقوق

دیگر خبرها

  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت