Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: چند دستگاه خودرو سورای حامل بار قاچاق در جاده اهرم به کلمه بدون توجه به دستور ایست واحد گشت پلیس با سرعت زیاد به راه خود ادامه دادند که با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه " بوشکان" نیز در سه راهی بوشکان - کلمه به تنگ ارم مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده  که ۲ دستگاه خودرو بوسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل شدند.
ساعتی بعد ۲ دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی  به سرعت از مقابل پلیس رد شدند.

در ادامه لاستیک یکی از خودروها  دچار ترکیدگی شد و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضعیت خودرو واژگون و راننده آنفوت شد.
براساس گزارش این مرکز، اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست‌های مکرر  مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای شوتی در استان بوشهر جان باخته‌اند طوریکه رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها علاوه بر افزایش ۱۲۰ درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان ایجاد کرده است.
مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر یاد آوردشده است: انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار می‌رود شهروندان تحت تاثیر شایعات و روایت‌های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

جاده‌های خروجی شهرستان دشتستان به استان فارس از مسیرهای اصلی تردد خودروهای شوتی و انتقال کالاهای قاچاق است که درسال‌های تلفات، خسارت‌ها و مشکلات زیادی برای مردم شهرها و روستاهای مستقر در مسیر این راه‌ها بوجود آورده است.    
۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ولی اله درستی مطلق گفت: پرونده نگهداری 10 دستگاه ماینر قاچاق در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت سه میلیارد و 130 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.
درستی مطلق گفت: ماموران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شیراز گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.
ماینر یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که معامله آن در سایت های مختلف انجام شده و تبلبغ آن، هم به صورت قانونی و هم غیر قانونی وجود دارد.
اگر شخص وارد کننده ماینر بدون داشتن مجوز گمرک و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، ارز دیجیتال استخراج کند، به عنوان مرتکب جرم مورد تعقیب و پیگیری قرار میگیرد.

دیگر خبرها

  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان