Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@19:36:41 GMT

مسئولان برگزاری انتخابات پیش‌رو بی‌طرف باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۷۱۹

مسئولان برگزاری انتخابات پیش‌رو بی‌طرف باشند

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان یک‎شنبه، بیست و هفتم مرداد در شورای اداری استان لرستان، گفت: تاکید و خواسته ما این است که مردم در عمل به بی‌طرفی ما و صحت برگزاری انتخابات پیش‌رو اطمینان داشته باشند.
وی با بیان این‌که ما به‌خاطر این‌که مجری انتخابات هستیم باید بی‌طرفی کامل خود را حفظ کنیم چراکه مردم تشخیص می‌دهند چه کسی رای بیاورد، از مسئولان برگزاری انتخابات در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و وابستگان به دولت خواست تا در انتخابات بی‌طرف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی با بیان این‌که در برخی حوزه‌های انتخاباتی احساس دست‌کاری و دخالت در انتخابات وجود دارد، اضافه کرد: باید تلاش کینم تا این ذهنیت‌ها را از بین ببریم.

در بخشی از این جلسه، با تقدیر از تلاش‌های قاسم ولی‌زادهف سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، محمود ثمینی به‌عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان سیاسی و اجتماعی شورای اداری انتخابات استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، گفت: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی با دقت انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست ستاد انتخابات استان اصفهان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مواجهه با رژیم صهیونسیتی، گفت: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند به صورت صهیونیست‌ها اصابت کرد و صدای این سیلی در همه دنیا پیچید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی آزاده است و تحت سلطه هیچگونه ظلم و ستمی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به ارزش‌ها و دفاع از باورهایش با کسی شوخی ندارد و آنچه که می‌بینید از اثرات خون شهیدان بویژه سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود، گفت: پرونده جامعی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین شده و تمام اقداماتی که در این دوره از انتخابات در استان اصفهان انجام شده است مکتوب می‌شود.

جان‌نثاری در مورد هزینه تبلیغات داوطلبان، بیان کرد: گزارش هزینه‌های تبلیغاتی مورد پیگیری دقیق قرار بگیرد تا هزینه‌های تبلیغات شفاف شود و در غیر این صورت عدم شفافیت در پرونده کاندیدا ثبت شود.

وی افزود: نتیجه اعلام گزارش‌های تخلفاتی که به دستگاه قضایی ارجاع شده نیز دنبال و تعیین تکلیف شود‌.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان اصفهان تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی در مورد مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، عنوان کرد: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی بادقت انجام خواهد شد.

جان‌نثاری با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مشارکت همگانی در این مرحله از انتخابات، ادامه داد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان در قبال این دو شهرستان و مرحله دوم انتخابات مسئولیت دارند و باید حضور میدانی و مؤثری در مرحله دوم انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند