Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه روز جمعه گذشته ۲۴ مرداد هنگامی رخ داد که مدیر مسئول یکی از پایگاه‌های خبری استان گلستان به‌همراه خانواده‌اش در حال برگشت از جنگل فارسیان بود.

یکی از همراهان این خبرنگار که در خودرو دیگری حضور داشت در تشریح این حادثه گفت: امین به‌همراه همسر و فرزند یکسال و نیمه‌اش و خواهرزاده خود داخل خودرو در حرکت بودند که ناگهان یک زنبور گاوی وارد خودرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مشاهده زنبور تلاش کرد آن را از خودرو خارج کند، اما در همین حال متوجه شد که یک خودرو از روبه‌رو به آن‌ها نزدیک می‌شود به همین خاطر برای جلوگیری از تصادف فرمان را به سمت راست چرخاند، اما هدایت خودرو از دست وی خارج شد و به دره سقوط کرد و پس از حدود ۳۰ متر به درختی برخورد کرد و بالاخره متوقف شد.

بیشتر بخوانید: سوء استفاده مرد هوسران از دختر شیرازی با تهدید به افشای یک فیلم

وی افزود: به کمک مردمی که در محل حاضر بودند سرنشینان از خودرو خارج و به مرکز درمانی منتقل شدند. در این حادثه امین از ناحیه قفسه سینه دچار خونریزی وهمسرش نیز مجروح شد، اما خوشبختانه فرزندشان آسیب جدی ندیده است.

در حال حاضر فقط حال جسمی خواهرزاده امین چندان مساعد نیست و به علت هوشیاری پایین به‌همراه سایر مصدومان این حادثه به بیمارستان گنبد کاووس منتقل شده است.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث سقوط به دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان