Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:57:47 GMT

تقسیم بیش از ۵۵۰۰ بسته غذایی در بین فقرا در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۷۸۳

تقسیم بیش از ۵۵۰۰ بسته غذایی در بین فقرا در استان یزد

حجت الاسلام حیدری ضمن گرامیداشت ایام عید غدیر گفت: بیش از ۵۵۰۰ بسته غذایی در بین فقرا در استان یزد تقسیم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام سید ناصر حیدری» در نشست خبری اعیاد غدیر و قربان گفت: همزمان با اعیاد غدیر و قربان برنامه های مختلفی توسط آستان قدس رضوی در استان ها برگزار می شود که در استان یزد نیز این برنامه ها با همکاری دستگاه های مختلف پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در یزد افزود: اطعام فقرا و نیازمندان، برگزاری جشن های مختلف در شهر، اعزام نیازمندان و محرومان به مشهد مقدس از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: اکرام ایتام از جمله این برنامه ها است که از محل موقوفات  با هدف اجرای نیات در جنبه شعری اجرا می شود به نحوی که با حضور خادمیاران رضوی با  حدود 50 خودرو در روز عید غدیر تمام بسته های غذایی شامل بیش از پنج هزار و 500 به صورت هماهنگ در بین فقرا تقسیم شود.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: ما در حدود 2 هزار خانه این امر را دنبال می کنیم تا تعظیم شعائر الهی داشته باشیم و به نوعی در جهت رفع محرومیت حرکت کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان غدیر اردبیل نماز جمعه خبرگزاری شبستان بیرجند عید غدیر استان همدان روزنامه شبستان یزد شبستان یزد عید غدیر آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ در غزه، نیمی از ساکنان این باریکه از گرسنگی رنج می‌برند.

این سازمان در بیانیه‌ای در پایگاه اجتماعی ایکس عنوان کرد که هر ماهه کمک‌های غذایی فوری برای بیش از یک میلیون فلسطینی در نوار غزه ارسال می‌کند و در تلاش برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌های غذایی از کار افتاده در این باریکه است.

سازمان مذکور اشاره کرد مقدار کمک‌های غذایی وارد شده به غزه همچون قطره‌ای در دریا است و پاسخگوی نیازهای شدید ساکنان این منطقه نیست.

برنامه جهانی غذا تاکید کرد که نیاز مبرم به آتش‌بس فوری در غزه وجود دارد.

کد خبر 6087518 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار