Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: امیدوارم مشکلی برای ملی‌پوشان رخ ندهد تا تیم ملی با سهمیه کامل در پارالمپیک توکیو حضور داشته باشد.. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

امیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان در قزاقستان و کسب مدال برنز اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین مسابقات در سال‌های اخیر برگزار شد و همه کشورهای فعال در وزنه‌برداری معلولان آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم اولین حضور جدی‌ام در دسته 65 کیلوگرم را تجربه کردم و عملکردم نسبت به حریفانی که داشتم، راضی کننده بود و مشخص شد که جای پیشرفت دارم، هر چند که اگر در حرکت سوم خطا نمی‌کردم، می‌توانستم نقره هم بگیرم.

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا ادامه داد: تعداد اردوها کم بود. ضمن اینکه ما در قزاقستان همه داشته‌های‌مان را رو نکردیم. مسئله مهم کسب سهمیه پارالمپیک بود که به هدف‌مان رسیدیم. در این مدت کوتاه از تجربه‌های حسین توکلی استفاده کردیم و او هم به لحاظ فنی و هم روحی و روانی کمک زیادی به ملی‌پوشان کرد.

جعفری درباره چگونگی برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: از اول شهریور هر ماه یک اردوی 10 تا 15 روزه خواهیم داشت و در نیمه دوم فروردین 98 در مسابقات دبی شرکت می‌کنیم که آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک محسوب می‌شود. امیدوارم مشکلی برای ملی‌پوشان رخ ندهد تا تیم ملی با سهمیه کامل در پارالمپیک 2020 توکیو حضور داشته باشد.

رستمی: می‌خواهم در توکیو هم طلا بگیرم، هم رکورد بزنم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری جانبازان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری جانبازان وزنه برداری جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود

بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک، جمعه دهم فروردین ماه، رهسپار چین می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند. این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین ماه در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.

معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی (خراسان‌رضوی)، حدیث رضایی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی (کرمان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش (گیلان) در این اردو تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان دنبال می‌کنند.

فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک از ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین برای دستیابی به جواز حضور در هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است (در صورت کسب سهمیه)، اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منوط به بررسی و تصمیم کمیته فنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود