Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازرسی از دو مرکز تجمیع سوخت، حدود ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون در بازرسی از دو مرکز دپوی زیر زمینی حدود ۱۲هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق به همراه دو مخزن۳۰ هزار لیتری نگهداری سوخت کشف، چند متهم دستگیر و یک‌ خودروی پژو نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد | ساعت:08:47 دانلودDownload کلیدواژه: دپوی سوخت سوختکش قاچاق سوخت اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/مولودی‌خوانی امیدی‌مقدم به مناسبت عید غدیر فیلم/ فروش هوای پایتخت با طرح کاهش آلودگی هوا فیلم/ نماهنگ دل ایران فیلم/ انتشار تصاویری از موشک های ضد ناو حزب‌الله فیلم/بیانات رهبر انقلاب درباره انتخاب رشته کنکور صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد


به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی بلوریجات خارجی در یک انبار کالا در شورآباد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی کالای خارجی بدون مجوز قانونی با استفاده از خودرو‌های شوتی در این مکان تخلیه و دپوکرده است.

سرهنگ افشاری افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۷ هزار و ۱۲۸ قلم بلوریجات شامل: جا ادویه ای، پیاله، بطری شیر و پارچ فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱ میلیارد تومان برآورد شده، اظهار داشت: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد