Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:56:48 GMT

هوای تهران خنک‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۹۱۳

هوای تهران خنک‌تر می‌شود

فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: امروز بعدازظهر در برخی نقاط آذربایجان غربی و شرق کردستان رگبار پراکنده باران را داریم؛ همچنین در جنوب کشور برای جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس، امروز بعدازظهر رگبار باران و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا سه‌شنبه در ساعات بعدازظهر جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده را دارند و چهارشنبه در شرق هرمزگان و جنوب کرمان، بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه داد: این بارش‌های پراکنده پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در استان سمنان و گلستان روی می‌دهد و رویداد بعدی بعد از  بارش پراکنده، وزش بادهای شدید است که روی نوار شرقی کشور در منطقه زابل، شرق کرمان و یزد رخ می‌دهد.

هوای تهران خنک‌تر می شود

این کارشناس سازمان هواشناسی کشوری در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: تهران امروز آسمانی صاف و گاهی در طول روز وزش ملایم باد را خواهد داشت؛ بیشینه دمای تهران امروز ۳۶ درجه سانتی گراد است و هوای تهران در روزهای پایانی هفته دو تا سه درجه خنک‌تر می شود.

گرم‌ترین و سردترین مراکز استان کشور

گودرزی در مورد گرم‌ترین و سردترین مراکز استان کشور نیز گفت: دهلران ، دلگان در سیستان و بلوچستان، شوش، آقا جاری و امیدیه دیروز با بیشینه دمای ۴۵ درجه سانتی گراد گرم ترین و شهرکرد امروز صبح با ۵ درجه سانتی گراد و اردبیل با ۱۱ درجه سانتی گراد خنک‌ترین مراکز استان محسوب می شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: بازفت با ۱۸درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: دمای فعلی شهرکر د ۵درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود