Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:04:59 GMT

مدافع اسپانیایی؛ زوج پورعلی‌گنجی در العربی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۹۴۰

مدافع اسپانیایی؛ زوج پورعلی‌گنجی در العربی

مدافع اسپانیایی باشگاه خیرونا به عنوان زوج پورعلی‌گنجی در خط دفاعی العربی قطر انتخاب شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک مونیسا مدافع اسپانیایی باشگاه خیرونا زوج مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی العربی قطر خواهد بود. مونیسا عصر امروز (دوشنبه) به منظور انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد نهایی وارد دوحه خواهد شد و از فردا در تمرینات باشگاه العربی شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران در این فصل یکی از بازیکنان اصلی خط دفاع العربی قطر خواهد بود که و هالگریمسون ایسلندی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد. در همین حال با ورود مونیسا به نظر می‌رسد ترکیب دو مدافع میانی العربی کامل خواهد شد.

العربی در آغاز رقابت‌های لیگ قطر روز جمعه برابر الاهلی قرار می‌گیرد که امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران را در اختیار دارد.

العربی قطر به دنبال بازیکن سابق بارسلونا در پست پورعلی‌گنجی

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مرتضی پورعلی‌گنجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم