Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۱۹ کمپ ترک اعتیاد در استان فعال است که یکی از این مراکز خاص زنان است.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۶۲ به مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد بهزیستی در استان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، با اشاره به اهمیت موضوع ترک اعتیاد و جلوگیری از بازگشت به مواد مخدر از سوی معتادان بهبود یافته اظهار داشت: نظارت بر این افراد، ایجاد اشتغال و تأمین سرپناه برای معتادان بی خانمان برای گذراندن شب‌ها ضرورت دارد.

او ادامه داد: بیشتر کمپ‌های ترک اعتیاد در خارج و در حاشیه شهر‌ها سوق داده شده است، که باعث کمرنگ شدن گرایش افراد معتاد و همچنین خانواده آن‌ها برای ترک است.

محمدی، به استیجاری بودن ۱۰۰ درصدی کمپ‌های ترک اعتیاد چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کرد: با تخصیص زمین در شهر‌ها، تأمین اعتبار از سوی مدیران کمپ‌ها و حمایت بهزیستی می‌توان مکان‌های دائمی برای کمپ‌های ترک اعتیاد در استان راه اندازی کرد.

او با اشاره به اختصاص سالانه ۵ درصد تسهیلات اشتغالزایی سازمان بهزیستی به معتادان بهبود یافته ادامه داد: با توجه به تعداد افراد بهبود یافته متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال در چهارمحال و بختیاری، سال گذشته ۱۶ درصد تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی استان به معتادان بهبود یافته اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ز

فعالیت  ۱۹ کمپ ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود