Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:47:05 GMT

کشف زمین خواری میلیاردی در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۹۵۲

کشف زمین خواری میلیاردی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به کشف یک فقره زمین خواری شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، متهم ۳۴ هزار و ۷۹۰ متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به ارزش چهار میلیارد ریال را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شد که پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف کرد.
 

کد خبر 4696242

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس فرماندهی انتظامی گلستان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بختیار سعدون افزود: سه هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی در روستا‌های پروانه و الکآباد، در راستای قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و جنگل ها، خلع ید و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد در این عملیات حدود ۳۰۰ نهال غرس شده قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اجرا شد.

وی بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن حتی خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مسمتر انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری