Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:53:44 GMT

توصیه مهم رهبر انقلاب به مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۹۸۰

رهبر انقلاب اسلامی به مسئولان نظام فرمودند: بر سر یکدیگر کمتر فریاد بکشید. دشمن اصلی را با دشمنان درجه‌ دو و با دوستانی که با آنها اختلاف‌نظر داریم و دشمن هم حتّی نیستند، اشتباه نگیریم.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، در روزهایی که بحث جدال بین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی بالا گرفته است، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب و توصیه های مهم ایشان به مسئولان در فضای مجازی در حال چرخیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب ۱۲ آبان ۱۳۹۴ در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان توصیه‌های داشتند که با توجه به فضای روزهای اخیر کشور یادآوری آن به مسئولان لازم به نظر می‌رسد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار در خصوص اشتباه نگرفتن «دشمن اصلی» با «دوستان» فرمودند: «اینکه امام (رضوان‌الله‌علیه) مکرّر تکرار می‌کردند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، به‌خاطر این است؛ بر سر یکدیگر کمتر فریاد بکشید. نمی‌گویم انتقاد نکنیم؛ نه، بالاخره جامعه، جامعه‌ آزادی است، افکار آزادند، حقّ انتقاد وجود دارد، انتقاد هم مایه‌ پیشرفت است امّا دشمن اصلی را با دشمنان درجه‌ دو و با دوستانی که با آنها اختلاف‌نظر داریم و دشمن هم حتّی نیستند، اشتباه نگیریم؛ دشمن اصلی جای دیگر است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: رهبر انقلاب بیانات مسئولان توصیه اختلاف انتقاد نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه ولی الله سیف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. 

معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژد‌ها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان