Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@20:52:16 GMT

برقراری 525 تماس با سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۰۸۸

برقراری 525 تماس با سامانه 125 همدان

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 27 مرداد ماه، هشت عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 27 مرداد ماه شهروندان 525 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 11 مورد منجر به عملیات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 70 تماس اشتباه و متاسفانه 429 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هشت مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در سیلو، حریق انبار در صدف، شکستن علمک گاز در دره مرادبیگ و 5 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شکریه، پشت اتکا، سرگذر، جاده ملایر و شهرک فرهنگیان بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک اندیشه، نجات حیوانات در جوادیه و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی و نشت سوخت خودرو در جاده ملایر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: آتش نشانی بیاناتی همدان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  کاظم فلاحی‌دوست با بیان اینکه عملیات امداد و نجات برای تحلیه آب از این منازل توسط۳۳ تیم عملیاتی انجام شد افزود: بیشتر خانه‌های مسکونی که دچار آبگرفتگی شدند، مربوط به محلات مختلف شهر یاسوج شامل پیرچوپان‌ها، مادوان، شهرک فرمانداری، علی‌آباد، گوشه، اکبرآباد، نقاره‌خانه، زردک، محله بختیاری‌ها و شرف‌آباد و شهر‌های دهدشت و گچساران بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: یک مورد صاعقه‌زدگی به ترانس و شبکه برق در منطقه شهنیز شهرستان مارگون داشتیم که پنج عضو یک خانواده دچار صاعقه‌زدگی و توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.
وی همچنین از نجات دو کوهنورد گرفتارشده در ارتفاعات تنگ شرآبگروه بخش سرفاریاب خبر داد و اضافه کرد: نجات یک چوپان گرفتار شده در سیلاب شهرستان بهمئی و ۵ فرد گرفتار شده دیگردر یک طرح پرورش ماهی از دیگر عملیات‌های امداد و نجات نیرو‌های هلال احمر بود.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی
  • بانوی گردشگر در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز