Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:52:52 GMT

مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۱۲۹

مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در مناطق مجاور نوار غزه مانور نظامی برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این مانور در شورای منطقه‌ای اشکول برگزار خواهد شد و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش صهیونیستی هم در آن مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی اخیرا به دلیل ترس و وحشت از حملات غافلگیرانه مقاومت به مواضع آن، اقدام به برگزاری مانور نظامی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4696262

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه فلسطین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی ایران جنگ 2015 یمن عراق هندوستان کشمیر دونالد ترامپ ترکیه روسیه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به استعفای رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش این رژیم واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از استعفای آهارون هالیوا رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش این رژیم استقبال کرد و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هم خواست که راه این ژنرال را در پیش بگیرد و استعفا کند.

لاپید استعفای هالیوا را اقدامی ارزشمند و موجه خواند و گفت: بهتر بود نتانیاهو نیز همین کار را می‌کرد.

این در حالی است که میخائیل شیمش خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: ژنرال هالیوا همان ژنرالی است که دو هفته قبل هشدار داده بود: شاید اوضاع ناگوار هنوز فرا نرسیده باشد.

از سوی دیگر اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز گفت: اهداف جنگ غزه محقق نشده است.

وی در ادامه مدعی شد: حماس در مسیر فروپاشی قرار دارد و باید اقدام نظامی تا تحقق اهداف یعنی نابودی حماس ادامه دهیم و اسیران را برگردانیم و امنیت را به جنوب برگردانیم.

کد خبر 6085461

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • بیرون کشیدن پیکرهای 283شهید از بیمارستان ناصر در خان یونس
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد