Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:17:48 GMT

بازدارندگی اسرائیل در برابر غزه از بین رفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۱۳۰

بازدارندگی اسرائیل در برابر غزه از بین رفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «نفتالی بنت» وزیر آموزش سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت که جرأت جوانان فلسطینی در نوار غزه برای مقابله با نظامیان ارتش صهیونیستی در نوار مرزی این باریکه روز به روز بیشتر می‌شود.

بر اساس این گزارش، نفتالی بنت اذعان کرد که بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر غزه از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت همچنین در اظهاراتی خصمانه خواستار تشدید حملات علیه باریکه غزه شد.

کد خبر 4696257

منبع: مهر

کلیدواژه: نفتالی بنت رژیم صهیونیستی غزه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی ایران جنگ 2015 یمن عراق هندوستان کشمیر دونالد ترامپ ترکیه روسیه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است

آیلت شاکد وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اذعان کرد که بازدارندگی این رژیم در مقابل جمهوری اسلامی ایران فروپاشیده است.

به گزارش مشرق از المیادین، آیلت شاکد به کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، گفت: بازدارندگی (رژیم) اسرائیل در این دوره مقابل حماس و ایران از هم فروپاشید و این باعث نگرانی است.

این وزیر سابق و سیاستمدار رژیم صهیونیستی، افزود: اگر خوب نگاه کنیم، حمله ایران فروپاشی کامل بازدارندگی (رژیم) اسرائیل بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است
  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!
  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند