Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@20:29:44 GMT

14 نفر از سادات قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۱۴۹

14 نفر از سادات قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از قم، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم همایش بزرگ «قرآن و ولایت» با حضور عموم زائران و جمعی از قرآنیان استان قم  شب گذشته 27 مردادماه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همخوانی جمعی از نوجوانان قرآن‌آموز مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) شادی و طراوات ویژه‌ای به فضای مراسم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بیشترین مخاطب جشن بزرگ « قرآن و ولایت» نوجوانان کم سن و سالی بودند که قلب و جان آن‌ها با عطر قرآن کریم در آمیخته شده، از این رو گروه‌های همخوانی و سرود همگانی با مدیحه‌سرایی در وصف امیرالمومنین(ع) و عید بزرگ غدیر آثار شادی و نشاط را بر چهره‌های نورانی نوجوانان قرآن‌آموز به ارمغان آوردند.

البته مخاطبان این برنامه فقط نوجوانان نبودند بلکه اساتید صاحب سبک قرآنی و چهره‌های قرآنی سادات قم نیز در این جشن بزرگ حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف مدیر قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم گفت: تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت عید ولایت، ایجاد انس و آشنایی فراگیران و زائران با فوائد و آثار پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع)، آشنایی با نهج‌البلاغه و ارائه سیر مطالعاتی نهج‌البلاغه با ادبیات نوجوان و جوان و تعمیق و توسعه معرفت فراگیران نسبت به اهل‌بیت(ع) را از اهداف این جشن بزرگ است که الحمدالله به آن رسیده‌ایم.

در پایان این مراسم 14 نفر از چهره‌های قرآنی که سادات هستند و اکثرا در مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) آموزش دیدند و مشغول فعالیت‌اند، تقدیر ویژه به عمل آمد و به ۱۲ نفر از برندگان طرح مطالعاتی آخرین پیامِ آخرین «پیام» «بَر» نیز جوایزی اهدا شد.

یادآور می‌شود، در این مراسم علاوه بر تجلیل از چهره‌های قرآنی سادات قم، جهت آشنایی مردم با نهج‌البلاغه یک روش کاربردی توسط اساتید قرآنی ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم چهره های قرآنی سادات سادات قرآنی نوجوانان قرآنی حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه

جمعی از مردم شهر قم با حضور در حرم حضرت معصومه سلام‌ الله علیها، از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

در ادامه این اقدام، مردم شهرهای مختلف کشور در تجعات خودجوش به اعلام حمایت از این اقدام پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

تصاویر زیر، تجمع مردم قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران را مشاهده می‌کنید.

تجمع در گلزار شهدای کرمان پس از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • فریاد حیدر حیدر مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه